شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 10885

اعلام زمان تزریق واکسن کرونا در ایران

خبر مهم برای بازارهای داخلی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، بازار سهام با وجود روند نزولی از مرداد ماه تا آبان ماه در اواخر این ماه مجددا کمی بازدهی مثبت هفتگی خود را آغاز کرد و همچنان در بین بازارهای داخلی طی امسال بیشترین بازدهی را دارد. در مقابل بازدهی حدود سه برابری شاخص بازار سهام اما دو بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، بازار سهام با وجود روند نزولی از مرداد ماه تا آبان ماه در اواخر این ماه مجددا کمی بازدهی مثبت هفتگی خود را آغاز کرد و همچنان در بین بازارهای داخلی طی امسال بیشترین بازدهی را دارد. در مقابل بازدهی حدود سه برابری شاخص بازار سهام اما دو بازار دیگر یعنی طلا و ارز هنوز میزان بازدهی آنها طی امسال به 100 درصد نرسیده و به نظر می‌رسد با آغاز تزریق واکسن کرونا حتی روند نزولی آنها بیشتر شود.

در همین حال خیلی از کارشناسان احتمالا واکنش مثبت بورس و منفی بازار طلا به تزریق واکسن کرونا در ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.

روز گذشته وزیر کشور اعلام کرده است که از دی یا بهمن ماه تزریق واکسن با اولویت گروه‌های هدف آغاز می‌شود.

روزنامه ایران در این مورد نوشته است: دیروز مسئولان کشور اخبار امیدوار‌کننده‌ای از تأمین واکسن کرونا به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور در شرایط حاضر را اعلام کردند. آنها به مردم اطمینان دادند که اقدامات لازم برای تهیه و خرید واکسن از شرکت‌های معتبر بین‌المللی انجام شده و در این زمینه اعتبارات مورد نیاز آن هم تأمین شده است. تا جایی که دیروز حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص تصمیمات گرفته شده درباره واکسن کرونا تأکید کرد که از وزیر بهداشت درباره واکسن یکی از کشورها که محل بحث بود سؤال کرده و نمکی اطمینان خاطر داده که این واکسن قابل قبول است و بنابراین دستور وارد کردن واکسن صادر شده است.

حسن روحانی گفته است که واکسیناسیون را از گروه‌های پر ریسک شروع می‌کنیم درباره واکسن به شرکت‌های دانش‌بنیان هم کمک می‌کنیم تا هر وقت واکسنشان آماده شد از آن استفاده کنیم و البته از کشورهای دیگری هم سفارش دادیم که بانک مرکزی و سایر نهادها در این زمینه فعال هستند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان