شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر : 118770

خبر مهم از قیمت بیت کوین

خبر مهم از قیمت بیت کوین
طبق بررسی‌های موسسه تحلیل ارز مجازی سوئیس‌بلاک، افزایش سریع قیمت بیت کوین تا بالاتر از سطح ۶۲ هزار دلار نشان دهنده یک روند فزاینده است که به ۷۶ هزار دلار می‌رسد.

به گزارش شهر بورس، بیت کوین که به رکورد 69 هزار دلار رسیده بود، در روز پنجشنبه یک کاهش قیمت شدید را تجربه کرد اما بعد به سرعت تا 67 هزار دلار بالا رفت که می‌تواند نشان‌دهنده ادامه روند افزایش قیمت آن تا یک رکورد جدید باشد.

تحلیلگران شرکت تحلیل ارز مجازی سوئیس‌بلاک عقیده دارند، بیت کوین به خوبی سطح 59 تا 62 هزار دلار را پشت سر گذاشته و به سمت یک رکورد جدید پیش می‌رود. رشد V شکل بیت کوین نویدبخش قیمت‌های بالاتر است.

طبق بررسی‌های این موسسه تحلیلی، افزایش سریع قیمت بیت کوین تا بالاتر از سطح 62 هزار دلار نشان دهنده یک روند فزاینده است که به 76 هزار دلار می‌رسد.

شرکت تجارت سرمایه‌های دیجیتال کیو‌سی‌پی‌کپیتال که مقر آن در سنگاپور است هم افزایش قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است.

تحلیلگران این شرکت در یادداشتی در روز چهارشنبه نوشتند:«افزایش قیمت بیت کوین بسیار قابل توجه بوده است. سقوط سریع و شدید قیمت این ارز مجازی در روز پنجشنبه 60 هزار دلار را تبدیل به یک سطح حمایتی خوب برای بیت کوین کرده است. مسیر رشد بیت کوین باز شده و ما یک افزایش قیمت قابل توجه را پیش بینی می‌کنیم».

صندوق‌های قابل معامله بیت کوین که در آمریکا ثبت شده‌اند، سرمایه ورودی زیادی را طی کاهش قیمت این ارز مجازی در روز پنجشنبه داشتند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران این صندوق‌ها تحت تاثیر سقوط قیمت آن قرار نگرفتند.

ورود سرمایه به 10 صندوق قابل معامله جدید به 648 میلیون دلار می‌رسد که بیشترین مبلغ ورودی از زمان آغاز به کار آنها در یازدهم ژانویه است.

بیت کوین امروز حدود 67200 دلار معامله می‌شود یعنی بیش از 7 درصد افزایش طی 24 ساعت گذشته.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان