تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
کد خبر : 85022

خبر جدید درباره ثبت نام خودروهای فرسوده

خبر جدید درباره ثبت نام خودروهای فرسوده
مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده درباره ‌ثبت نام خودروهای فرسوده خبر جدیدی را اعلام کرد.

‌به گزارش شهر بورس، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.

مهران سالاریه با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، اظهار داشت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیک ترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، بیان داشت: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.


تولید کدام خودروهای داخلی متوقف شد؟ + جدول


هزینه ثبت نام برای اسقاط خودرو

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، اظهار داشت: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودروهای فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلف هستند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، افزود: پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان