صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 8861

خبری که جلوی رشد شاخص بورس را گرفت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در دقایق ابتدایی شروع به کار بازار سهام در امروز ناگهان اعلام شد که ناظر بازار سهام نوسان ‌گیری روزانه در بورس را ممنوع کرده و از این پس فروش سهام خریداری شده در همان روز امکان پذیر نیست. براساس گزارش تجارت‌نیوز، هرچند بازار سهام امروز روند مثبتی را

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در دقایق ابتدایی شروع به کار بازار سهام در امروز ناگهان اعلام شد که ناظر بازار سهام نوسان ‌گیری روزانه در بورس را ممنوع کرده و از این پس فروش سهام خریداری شده در همان روز امکان پذیر نیست.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، هرچند بازار سهام امروز روند مثبتی را آغاز کرده بود اما در میانه‌های بازار با انتشار این خبر مورد اشاره، سرعت رشد شاخص بورس معکوس شد. آیا این دو اتفاق با هم ارتباطی داشتند؟ از نگاه برخی فعالان بورس این هم‌زمانی بی‌ارتباط نبوده است.

برخی از فعالان بورس با انتقاد از این تصمیم در توییتر نوشته‌اند که با خبر ممنوعیت نوسان گیری روزانه ظاهرا شوکی به معاملات وارد شده و ای کاش در تصمیم‌گیری‌ها همه جوانب را در نظر بگیرند.

هر چند میزان رشد شاخص بورس امروز تا بیش از یک درصد هم رسیده بود اما تا لحظه انتشار این خبر، دیگر میزان رشد شاخص به کمتر از یک درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید؛
ادعای عجیب درباره مذاکره ایران و آمریکا/ شاید شوکی بزرگ برای بازار ارز!

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان