شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 15289

حواشی بورس امروز ۱۸ اردیبهشت / شاخص توان رشد ندارد

به گزارش شهر بورس، شاخص کل بورس امروز در نیمه اول معاملات ۰٫۲۳ درصد رشد را ثبت کرد اما در نیمه دوم شاخص منفی شد و در پایان بازار در نهایت کاهش ۰٫۴۱ درصدی را ثبت کرد و با افت ۴ هزار و ۷۵۵ واحدی در مدار یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش شهر بورس، شاخص کل بورس امروز در نیمه اول معاملات ۰٫۲۳ درصد رشد را ثبت کرد اما در نیمه دوم شاخص منفی شد و در پایان بازار در نهایت کاهش ۰٫۴۱ درصدی را ثبت کرد و با افت ۴ هزار و ۷۵۵ واحدی در مدار یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۸۳۶ واحد منفی در مدار ۴۲۲ هزار و ۱۹ واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز بازار بورس به ۲٫۷ هزار میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز بازار سهام، برترین گروه‌های صنعت امروز به فلزات اساسی، بانکی‌‎ها و گروه شیمیایی اختصاص پیدا کرد و بیشترین ارزش معاملات را نمادهای «دارایکم»، «کمند»، «پالایش» و «فملی» داشتند. همچنین بیشترین حجم معامله برای «وتجارت»، «کمند» و «وبصادر» بود و موثرترین نمادها در شاخص کل هم «فملی»،«وپاسار» با تاثیر مثبت و «شستا» و «فارس» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. نکته مهم بازار امروز معاملات اوراق تبعی نمادهای شاخص‌ساز بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان