تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 102094

در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان شد؛

حمله تند «پزشکیان» به رد صلاحیت کنندگان

حمله تند «پزشکیان» به رد صلاحیت کنندگان
مسعود پزشکیان که اخیراً خبر رد صلاحیتش منتشر شده، می‌گوید «آنها که مرا رد صلاحیت کرده‌اند خودشان صلاحیت ندارند»

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت مشکلات ایجاد شده برای صاحبان صنایع، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم روی پای خودمان ایستاده و مشکلات تورم را حل کنیم، فقط با تجار و صاحبان صنعت امکان پذیر است. این حرف من نیست، حرف حضرت علی (ع) است.

وی افزود: اگر تولیدکننده و صادرکننده نباشد، تمام ادارات و سیستم‌ها بی‌معناست. باید بستری را آماده کرد تا تجار به راحتی کار خود را انجام داده و قدرت رقابت داشته باشند. این وظیفه قانون گذاران است.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر «وظیفه مجلس در این مورد»، گفت: در مجلس، هر کس برای خودش یک نگاهی دارد. مجلس ما، مجلس حزبی نیست که یک نگاه کارشناسی شده از قبل تعیین شده داشته باشد.


بیشتر بخوانید: حضور مسعود پزشکیان در غرفه شهر بورس

خبر مرتبط
پزشکیان چهارشنبه به اصفهان سفر می کند
پزشکیان چهارشنبه به اصفهان سفر می کند

مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز چهارشنبه به اصفهان سفر می‌کند.


پزشکیان به موضوع رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس نیز واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: این پروژه است. آن آدم‌هایی که ما را رد صلاحیت کرده‌اند، خودشان رد صلاحیت هستند. بند «عدم التزام عملی به نظام» را برای ما در نظر گرفته‌اند. یک شاخص بگذارند، اگر این آدم‌ها یک صدم ما برای نظام کار کرده باشند، حاضرم من را اعدام کنند. ببینید ما برای نظام بیشتر زحمت کشیدیم یا اینها؛ هم از نظر علمی، هم از نظر کارشناسی، هم از لحاظ حضور در جبهه و هم بقیه موارد

وی تاکید کرد: باید حق تلخ حق را بپذیریم. نمی‌شود که یک عده آدم‌هایی را دور خودمان جمع کنیم که هر اشتباهی که کردیم، بگویند «به به؛ شما کار درستی انجام دادید». اگر هم کسی انتقادی کرد، بگویند «شما نظام را زیر سوال بردید»

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام یعنی عدالت، انصاف و حق. وقتی در یک نظامی حق فردی ضایع شود، افرادی که در نظام هستند باید فریاد بکشند. این چیزی است که افرادی که مفت به سر کار آمده‌اند، تحمل شنیدنش را ندارند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ