شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 65721

حمایت مجلس از عرضه خودرو در بورس

حمایت مجلس از عرضه خودرو در بورس
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بورس با توجه به شفافیتی که دارد می‌تواند دلال‌بازی را در بازار خودرو حذف کند، این ظرفیت در بازار بورس برای عرضه همه تولیدات شرکت‌های خودروساز وجود دارد و باید خودروسازان هم برای عرضه کامل استقبال کنند.

به گزارش شهر بورس به نقل از همشهری آنلاین، غلامرضا مرحبا در مورد عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: عرضه خودرو به صورت قرعه‌کشی باید به صورت کامل حذف و امکان عرضه کلی خودرو در بورس فراهم شود. بر این اساس، از حمایت مجلس در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا خبر داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بورس باید دارای شفافیت باشد و ضرورت دارد شفافیتی ایجاد شود که خودروسازان در یک فضای منطقی و شفاف، محصولاتشان را به بازار عرضه کنند، اقدام خوب و شایسته‌ای در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا فراهم شده است ولی باید با حمایت همه دستگاه‌ها با سازمان بورس این مهم به نتیجه برسد.


بیشتربخوانید: حمایت از بورس تا کجا ادامه دارد؟


وی با تاکید بر حمایت مجلس از فعالیت بازار سرمایه گفت: بورس از مهم‌ترین بازارها و تامین مالی و بخش‌های مختلف اقتصاد کشور است، ما نیز در مجلس شورای اسلامی همواره از بورس حمایت ‌می‌کنیم و دغدغه‌های زیادی هم داریم که باید این دغدغه ها رفع شود.

مرحبا تاکید کرد: بورس با توجه به تعریف و شفافیتی که دارد می‌تواند دلال‌بازی را در بازار خودرو حذف کند، این ظرفیت در بازار بورس برای عرضه همه تولیدات شرکت‌های خودروسازی ما ‌وجود دارد و باید خودروسازان هم استقبال کنند که این اتفاق رخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در موضوع عرضه خودرو در بورس کالا، یک سمت‌ قضیه وزارت صمت و سمت دیگر وزارت اقتصاد است و تعامل بین این دو وزارتخانه می تواند در این مهم به ما کمک کند.

منبع: فارس

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان