صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
کد خبر : 72967

حق اولاد و عائله‌ مندی کارمندان افزایش یافت

حق اولاد و عائله‌ مندی کارمندان افزایش یافت
میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور با تاکید بر توجه جدی سازمان به مسئله خانواده و جوانی جمعیت از افزایش حق اولاد و عائله مندی کارمندان خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد100، میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور با تاکید بر توجه جدی سازمان به مسئله خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: در دولت سیزدهم، حق عائله مندی کارمندان از ابتدای مهرماه سال جاری از مبلغ ۳۷۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش داده شد و حق اولاد نیز از ۹۶ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ حداقل پایه حقوق سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و با افزایش حقوق، در حال حاضر حداقل حقوق شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که البته با شرایط اقتصادی، این حقوق هم کفاف زندگی بعضی از همکاران را هم نمی‌دهد.


بیشتربخوانید: زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد


لطیفی درباره شیوه افزایش حقوق در سال آینده، الگوی ثابت برای افزایش حقوق را مبنای عدالت عنوان کرد و گفت:‌ اگر حقوق با الگوی ثابتی در حکم کارگزینی اضافه شود، عدالت اجرا خواهد شد و مبنای الگوی درصدی، الگوی مناسبی برای افزایش حقوق نیست، چون فردی که بیشتر می‌گیرد، با الگوی درصدی به نسبت حقوقش افزایش پیدا می‌کند و این عدالت نیست.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان