شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 49966

حقوق سربازان در سال 1401 چقدر است؟

حقوق سربازان در سال 1401 چقدر است؟
رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره جزئیات حقوق سربازان در سال 1401 شفاف سازی کرد.

به گزارش شهر بورس، سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی جزئیات حقوق سربازان در سال 1401 را تشریح کرد و گفت: با تلاش مسئولین دولت و نیروهای مسلح، حقوق سربازان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

سردار تقی مهری گفت: با تلاش مسئولین دولت و نیروهای مسلح، حقوق سربازان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

وی گفت: بر این اساس میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و پانصد هزار تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: افزایش بیش از ۸ برابری حقوق سربازان


سردار مهری بیان کرد: در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به سربازانی که در مناطق عادی خدمت می‌کنند یک میلیون و دویست و نود و پنج هزار تومان و حداکثر حقوق آنان در مناطق عملیاتی مبلغ چهار میلیون و پانصد هزار تومان است.

حقوق سربازان در سال 1401 چقدر است؟

این مقام انتظامی گفت: امیدواریم با تصویب نهایی حقوق سربازان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی دولت، در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان باشیم.

رییس سازمان وظیفه عمومی خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان