شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
کد خبر : 82339

حضور مدیران تکیمیا در مجتمع مس سونگون

حضور مدیران تکیمیا در مجتمع مس سونگون
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تامین سرمایه کیمیا به همراه جمعی از مدیران و فعالان بازار سرمایه در مجتمع مس سونگون حضور یافتند.

به گزارش شهر بورس، مدیران و فعالان بازار سرمایه روز گذشته (چهارشنبه) از مجتمع مس سونگون در آذربایجان شرقی بازدید کردند. در این بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تامین سرمایه کیمیا نیز حضور داشتند.

مهرداد فرح آبادی مدیرعامل تامین سرمایه کیمیا، موسی احمدی رئیس و سعید احمدی عضو هیئت مدیره تکیمیا به عنوان نمایندگان این شرکت در کنار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع ملی مس ایران در این بازدید حضور یافتند.


بیشتر بخوانید : معدن مس سونگون بزرگ ترین معدن مس غرب آسیا و شمال آفریقا


حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تامین سرمایه کیمیا در مجتمع مس سونگون در حالی انجام شد که تکیمیا می‌تواند در تامین مالی مجتمع‌های زیرمجموعه فملی نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های صنایع ملی مس ایران، ماموریت تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های متعلق به سهامداران و سایر شرکت‌های بزرگ و صنعتی کشور را برعهده گرفته است.

شرکت تامین سرمایه کیمیا که پذیره نویسی آن در بازار سرمایه با نماد «تکیمیا» انجام شده و سهامداران جدیدی پیدا کرده، این روزها مورد توجه اهالی بازار سرمایه نیز قرار گرفته است.

حضور مدیران تکیمیا در مجتمع مس سونگون

پذیره نویسی این نماد در روزهای نه چندان خوب بازار سرمایه و در اوج بی‌اعتمادی به بورس انجام گرفت. با این حال، استقبال سهامداران خرد از پذیره نویسی تکیمیا استقبال مناسبی بود که این موضوع نشان دهنده توجه سهامداران به ارزش بالای شرکت تامین سرمایه کیمیاست.

مدیرعامل شرکت صنایع مس ملی ایران اخیراً درباره آخرین وضعیت شرکت تامین سرمایه کیمیا به شهر بورس گفت: یکی از دستاوردهای خوب ما در سال ۱۴۰۱ و مساعدت سازمان بورس، اخذ مجوز راه اندازی تامین سرمایه کیمیا است. بخشی از سهام آن هم به کارکنان مس تعلق گرفت و فکر می‌کنم تکمیا تا چند هفته دیگر بازگشایی می‌شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =

پراپ تریدینگ

کمان