صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۰۲
کد خبر : 123862

حجم معاملات نئو بیش از ۴ هزار درصد افزایش یافت

حجم معاملات نئو بیش از ۴ هزار درصد افزایش یافت
بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل‌توجهی در ارزش آلت کوین‌ها است. در همین راستا، قیمت توکن نئو (NEO) در یک شب ۴۰ درصد افزایش یافت و به یکی از برترین عملکردهای امروز تبدیل شد.

به گزارش شهر بورس، این افزایش قیمت ممکن است به خاطر نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین رخ داده باشد که معمولا منجر به افزایش قیمت آلت کوین‌ها می‌شود.

نئو با رتبه ۷۷ در لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد و ارزش بازار آن به ۱.۵۰ میلیارد دلار نزدیک می‌شود. قیمت نئو با این افزایش ۴۰ درصدی، از کانال صعودی بلندمدت خود خارج شد و چند ساعت پیش به ۲۲.۴۵ دلار رسید.

در حال حاضر، نئو با ۳۳.۴۸ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۲۱.۱۵ دلار معامله می‌شود. از طرفی، حجم معاملات این ارز دیجیتال با افزایش بسیار چشمگیر ۴۶۱۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده و تقاضای بالای خریداران را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت نئو نیز سیگنال‌هایی از ادامه روند صعودی را نشان می‌دهد. رالی کنونی از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه نشأت می‌گیرد که هم‌ترازی مثبتی را با میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه حفظ کرده است. این خطوط حمایتی داینامیک نشان‌دهنده یک موقعیت گاوی پرقدرت هستند.neo-price-breakneck-40-upmove-eyes-30-this-week

اکنون و با توجه به این موارد، نئو به یک کوین پرطرفدار تبدیل شده و عبور قیمت از مقاومت ۲۰ دلاری، یک سیگنال صعودی برای آن محسوب می‌شود.

تحلیلگران بر این باورند که با توجه به خروج از کانال صعودی و تشکیل کندل پوشای صعودی (bullish engulfing) قدرتمند، قیمت نئو پتانسیل رسیدن به ۳۰ دلار در این هفته را دارد. با این حال، برای تداوم روند صعودی، قیمت باید بالاتر از ۲۰ دلار باقی بماند.

در این میان، طبق سطوح فیبوناچی، محدوده ۲۲ دلاری می‌تواند نقطه ورود مناسبی به بازار این ارز دیجیتال باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان