شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 52467

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه چقدر است؟
قیمت طلا طی روزهای گذشته دچار تلاطم شده که این اتفاق از نوسانات بازار جهانی متاثر بوده است.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، در شرایطی که قیمت اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با نرخ ۱۸۰۱ دلار و ۹۹ سنت ثبت شده است‌، اما بازار طلا و سکه برخلاف سیر نزولی بازار جهانی و به‌دنبال نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد، افزایش قیمت سکه را تجربه می‌کند حال با این شرایط حباب سکه چقدر است؟

قیمت طلا در معاملات پرتلاطم روز دوشنبه بازار جهانی همچنان در مسیر کاهش بود زیرا تقویت شاخص دلار باعث لطمه زدن به تقاضای خرید برای این فلز گرانبها شد. این مهم باعث شد تا طلا نزدیک به پایین‌‌‌ترین سطح سه‌ماهه خود در نوسان باشد.

علاوه بر این قرار گرفتن قیمت طلا در سطح مقاومتی سخت باعث شد تا افت آن به نسبت محدودتر شود. به طوری که این فلز گرانبها موقتا به زیر سطح۱۸۰۰دلار نزول کرد و پس از بازگشت، ساعت ۱۹:۴۵در قیمت۱۸۱۲دلار معامله شد.

به گفته برخی از کارشناسان بازار طلا اگرچه این فلز به عنوان یک محافظ تورمی تلقی می‌شود، اما نسبت به افزایش نرخ بهره کوتاه‌مدت ایالات متحده و بازده اوراق قرضه حساس بوده و با توجه به شرایط فعلی هزینه فرصت نگهداری این کالای با ارزش افزایش یافته است.(دنیای اقتصاد)

در شرایطی که قیمت اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با نرخ ۱۸۰۱ دلار و ۹۹ سنت ثبت شده است‌، اما بازار طلا و سکه برخلاف سیر نزولی بازار جهانی و به‌دنبال نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد، افزایش قیمت سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه امامی ۱۴۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ١۴میلیون و ۳۲۱ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۶۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۱۴۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید:تحلیل تکنیکال حکشتی و حفارس | مهم برای سهامداران حکشتی و حفارس


نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۸۹۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۸۴۵ هزارتومان بود که افزایشی نزدیک به ۵۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۸۵۲ تومان، افزایش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان افزایشی در حدود ۱۰۰ هزار تومان داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۳۹۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴۳۶ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان حباب دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 15 =

پراپ تریدینگ

کمان