شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 9144

جهش قیمت نفت با بهبود حال ترامپ

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، موج دوم کرونا در جهان در حال شکل ‌گیری است، موضوعی که بیش از هر چیز می‌تواند بر تقاضای نفت تاثیرگذار باشد و جهش قیمت نفت را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد. موضوع مثبت شدن تست کرونای رییس ‌جمهور ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین اقتصاد دنیا

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، موج دوم کرونا در جهان در حال شکل ‌گیری است، موضوعی که بیش از هر چیز می‌تواند بر تقاضای نفت تاثیرگذار باشد و جهش قیمت نفت را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد.

موضوع مثبت شدن تست کرونای رییس ‌جمهور ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین اقتصاد دنیا باعث تضعیف بیشتر قیمت نفت شد تا آنجا که در روز پایانی هفته گذشته، قیمت نفت برنت بعد از چند هفته به کمتر از ۴۰ دلار در هر بشکه سقوط کرد.

براساس گزارش ایرنا، امروز در آغاز معاملات هفتگی و به دنبال خبر بهبودی نسبی دونالد ترامپ و احتمال مرخص شدنش از بیمارستان، بهای هربشکه نفت با رشدی ۱.۵ درصدی همراه شد.

نفت برنت با افزایش ۱.۵ درصدی در هر بشکه به ۳۹ دلار و ۸۷ سنت رسید و نفت شاخص آمریکا نیز ۱.۸ درصد بالا رفت و ۳۷ دلار و ۷۱ سنت در هر بشکه قیمت خورد.

اکنون با توجه به این شرایط، تا زمانی که راه ‌حل مشخصی برای مقابله با کرونا در جهان پیدا نشود،‌ نمی‌توان به رشد و جهش قیمت نفت به کانال‌های قیمتی بالاتر امیدوار بود.

بیشتر بخوانید؛
قیمت خودرو در بورس چگونه تعیین خواهد شد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان