شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 81616

جزئیات واگذاری اولین خودروهای وارداتی اعلام شد

جزئیات واگذاری اولین خودروهای وارداتی اعلام شد
جزئیات واگذاری اولین خودروهای وارداتی اعلام شد. چانگان CS۳۵ پلاس بر اساس اولویت بندی به خریداران خودروهای وارداتی تخصیص خواهد یافت.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصادآنلاین، جزئیات واگذاری اولین خودروهای وارداتی که متعلق به گروه خودروسازی سایپا است، اعلام شد.

اولین سری از خودروهای چانگان CS۳۵ پلاس وارداتی گروه خودروسازی سایپا به متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند، تحویل داده خواهد شد.

خودرو چانگان CS35 پلاس که به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار شناخته شده است، به عنوان اولین سری از خودروهای وارداتی و بر اساس اولویت بندی اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مشتریان تخصیص خواهد یافت.


شرایط وام خرید خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد


بر این اساس آن‌دسته از متقاضیانی که با افتتاح حساب وکالتی با عنوان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مسدودی مبلغ مورد نظر در این حساب اقدام کرده و در لیست اولویت بندی اعلامی وزارت صمت، حائز شرایط بوده اند با اعلام گروه خودروسازی سایپا می توانند نسبت به واریز وجه و ثبت نام نهایی اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا طی برنامه ریزی و هماهنگی های صورت پذیرفته، نسبت به ثبت سفارش خودروهای وارداتی اقدام کرده و به عنوان اولین شرکت داخلی پیشرو در این حوزه در راستای پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان و همچنین همگام با سیاست های کلان وزارت صمت گام برداشته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان