شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
کد خبر : 107398

جزئیات واریز حقوق دی ماه کارمندان اعلام شد

جزئیات واریز حقوق دی ماه کارمندان اعلام شد
حسن چنارانی رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه، توضیحات مهمی درباره واریز حقوق دی ماه کارمندان ارائه داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از ایرنا، حسن چنارانی رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه نیز در گفت وگویی تلویزیونی این موضوع را اعلام کرد و گفت: پرداخت مستقیم حقوق و مزایا از خزانه، هم موجب کاهش انحراف منابع تخصیص داده شده به دستگاه ها می شود و هم کارمندان حقوق خود را به موقع دریافت می کنند.

چندی پیش داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد: طرح حساب واحد خزانه سبب شده است که ما به آخرین کسی که خدماتی به دولت ارائه می‌کند چه در قالب پیمانکار و یا نیروی کار باشد، از طرف حساب واحد خزانه و خزانه‌داری به نفع ذی‌نفع نهایی پرداخت می‌کنیم و هیچ واسطه‌ای در این زمینه وجود ندارد.


مقایسه حقوق و دستمزد کارگران در سال 1402 و 1403


وی افزود: برای کارمندان دولت و همه حقوق‌بگیران دولت هم از حساب واحد خزانه در خزانه‌داری استفاده می‌کنیم و مبالغ خرید خدمت کارکنان را مستقیماً به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت می‌کنیم.

منظور تاکید کرد: یکی از کارکردهای حساب واحد خزانه این است که در حال حاضر به راحتی می‌توانیم رصد کنیم که میزان تخصیص اعتبار به هر دستگاه چه میزان بوده و چه میزان از تخصیص‌ها استفاده شده و چقدر باقی مانده است و متناسب با تخصیص‌ها منابع بعدی را تخصیص دهیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان