شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 8442

جزئیات عرضه اولیه وسپهر / چقدر نقدینگی لازم است؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روز یکشنبه مورخ ۹۹/۶/۳۰ تعداد ۶ میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت “سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات” در قالب عرضه اولیه وسپهر به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روز یکشنبه مورخ ۹۹/۶/۳۰ تعداد ۶ میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت “سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات” در قالب عرضه اولیه وسپهر به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ۱،۰۱۰ تومان معادل ۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان خریداری کند.

درصورت استقبال 5 تا 6 میلیون نفر، تعداد 900 تا 1080 سهم به هر کد (حدود 913 هزار تا 1 میلیون و 96 هزار تومان) خواهد رسید.

در سال ۱۳۹۳ با توجه به عرضه سهام بانک صادرات در بازار بورس و تصویب قوانین ناظر بر خروج بانک ها از بنگاه داری، نیاز به شکل گیری نهادی تخصصی در زیر مجموعه بانک صادرات ایران احساس شد و بر این اساس شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) ابتدا به عنوان شرکت سهامی خاص در تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۱۴ و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ به عنوان شرکت سهامی عام به شماره ثبت ۴۶۲۹۰۱ نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. در حال حاضر، شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) جزء واحد های تجاری فرعی بانک صادرات ایران است و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس به ثبت رسیده است.

سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت ها ، مجتمع ها، طرح ها، واحد های تولیدی و صنعتی، بازرگانی، خدماتی و حمل و نقل و سایر فعالیت ها به طور مستقیم و غیر مستقیم که برای پیشبرد و تحقق اهداف شرکت لازم و مفید باشند ، موضوع فعالیت این شرکت است.

 

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یک =

پراپ تریدینگ

کمان