شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 57541

فردا صورت می گیرد؛

جزئیات عرضه اولیه جدید بورس

جزئیات عرضه اولیه جدید بورس
فردا (دوشنبه ۱۴ شهریورماه) شش درصد از کل سهام شرکت صنایع گلدیران در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، فردا (دوشنبه) عرضه اولیه صنایع گلدیران در بورس انجام می شود. سهامداران بورس معمولا از عرضه اولیه، استقبال خوبی می کنند. عرضه اولیه می تواند برای سهامداران سود مطلوبی به همراه داشته باشد.

براساس گزارش ایسنا، فردا ۲۲۸ میلیون سهم (معادل ۶ درصد) از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون سهم شرکت صنایع گلدیران با نماد «گلدیرا۱» با روش حراج عرضه خواهد شد. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی برابر با ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم و قیمت مبنا ۴۵۰ تومان تعیین شده است.

این عرضه اولیه مشابه عرضه اولیه تپسی است. به عبارت دیگر ابتدا نماد در بازار کشف قیمت خواهد شد و پس از ان طی مرااحل افزایش سرمایه دوباره بسته و سپس بعد از گذراندن افزایش سرمایه از محل سلب تقدم، بازگشایی می‌شود.


بیشتر بخوانید: نرخ سود سپرده ها تغییر نمی کند


بنابراین براساس اطلاعیه منتشر شده پس از کشف قیمت در مرحله اول عرضه اولیه به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد معاملاتی «گلدیرا۱» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم افزایش سرمایه به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۴ درصد از سهام شرکت از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب شده به عموم عرضه می‌شود. لذا متقاضیانباید آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت خود پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد معاملاتی برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 8 =

پراپ تریدینگ

کمان