شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
کد خبر : 75234

جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی

جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی
معاون صنایع‌دستی کشور از دریافت وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی، به‌منظور افزایش تقاضا و تشویق خرید صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش شهر بورس، مریم جلالی  ـ معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی کشور ـ روز دوشنبه، یکم اسفندماه ۱۴۰۱ و در پایان سفر چندروزه خود به استان یزد به‌منظور شرکت در جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، در تشریح وضعیت صنایع‌دستی کشور گفت: از آن‌جایی‌که حدود ۷۵ درصد بانوان در ابتدا و انتهای زنجیره تولید و مصرف‌ صنایع‌دستی قرار می‌گیرند، ما می‌توانیم برنامه‌های خوبی برای حمایت و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این حوزه داشته باشیم. در این راستا، جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی اعلام شد.

جلالی توضیح داد: در راستای حمایت از صنایع و ایجاد اشتغال، تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ به تولیدکنندگان صنایع‌دستی، کارآفرینان صنایع‌دستی تعلق پیدا می‌کند و فعالان این عرصه می‌توانند بدون تضامین عجیب‌وغریب و به‌راحتی از تسهیلات استفاده کنند.

از طرف دیگر یک وام ۲۰ میلیونی خرید صنایع‌دستی در نظر گرفته‌ شده است تا تشویق تقاضا برای خریداران صنایع‌دستی باشد، این کارت توسط صندوق کارآفرینی امید طراحی‌ شده که افراد می‌توانند برای خرید شب عید و هدایا از آن استفاده کنند و صنایع‌دستی خریداری کنند. همچنین همه دستگاه‌ها موظف شدند هدایای نوروزی و خریدهای خود را از صنایع‌دستی داشته باشند. این موارد از حمایت‌های قانون‌گذاران است زیرا قوانین است که حمایت از صنعت‌گر را موفق می‌کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان