شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 66726

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش شهر بورس، صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از آخرین جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و تغییرات آن خبر داد، تغییراتی که شاید برای دانشجویان کارشناسی ارشد خبر خوشی باشد.

صادق ستاری‌فرد درباره جزییات برگزاری آزمون استخدامی، میزان جذب و روش‌های تامین نیرو اظهار کرد: طی هماهنگی‌هایی که با سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم قرار است سازوکار جدیدی را برای جذب نیروی انسانی و جبران کمبودهای مدارس پیش‌بینی کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال تهیه الگوی تامین نیروی انسانی هستیم و از برخی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه هماهنگی‌هایی را نیز با سازمان سنجش انجام داده‌ایم تا بتوانیم از طریق آزمون کارشناسی ارشد برخی کمبودها را تامین کنیم، گفت: این یک ظرفیتی است که وجود دارد و با آزمونی که در حال برگزاری است می‌توانیم بخشی از کمبودهای نیروی انسانی را به عنوان نیروی متعهد خدمت بعد از دوره کارشناسی ارشد به خدمت بگیریم.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت و دریافت کارت ورود به جلسه اعلام شد


ستاری‌فرد ادامه داد: مجوز و میزان جذب نیرو هنوز نهایی نشده و باید با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه مشخص و اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه نحوه توزیع استانی و منطقه‌ای را نیز به زودی نهایی می‌کنیم تا بتوانیم آن را وارد دفترچه آزمون کارشناسی ارشد کنیم.

گفتنی است که آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری 15 و 16 اردیبهشت برگزار شد که به نظر می‌رسد زمان آزمون استخدامی سال آینده نیز در این بازه زمانی خواهد بود هرچند تاکنون به صورت دقیق جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر نشده است.

منبع: ایسنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان