شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 66183

جزئیات آپارتمان های ارزان قیمت در جنوب تهران

جزئیات آپارتمان های ارزان قیمت در جنوب تهران
از آنجایی که خرید خانه در تهران جزو سخت ترین کار هاست و برای این کار سرمایه نسبتا زیادی لازم است، برای افرادی که سرمایه نسبتا کمتری دارند مناطق جنوبی تهران میتواند انتخاب خوبی باشد.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصادآنلاین، از آنجایی که خرید خانه در تهران جزو سخت ترین کار هاست و برای این کار سرمایه نسبتا زیادی لازم است، برای افرادی که سرمایه نسبتا کمتری دارند مناطق جنوبی تهران میتواند انتخاب خوبی باشد. در این گزارش به بررسی آپارتمان های ارزان قیمت در جنوب تهران پرداخته ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نازی‌آباد تهران را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان واحدی ۳۵ متری با سنی حدود ۱۶ سال و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در محله مولوی با سنی حدود ۱۴ سال و متراژ ۵۶ متر درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب داشته باشد در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با سنی معادل ۸ سال و ۲ اتاق خواب با متراژ ۶۵ متر معادل ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری در محله شوش با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۲۱ ساله در محله جوادیه با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین با بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان میتوانید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله با متراژ ۶۵ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

ارزش آپارتمانی ۵۲ متری در منیریه درحالی که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.


بیشتربخوانید: قیمت آپارتمان در حومه تهران


آپارتمان های ارزان قیمت در جنوب تهران

 

جزئیات آپارتمان های ارزان قیمت در جنوب تهران

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان