شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 75648

جدیدترین روش سرمایه گذاری در متاورس با TPA

جدیدترین روش سرمایه گذاری در متاورس با TPA
اگر به دنبال روش جدید و پر از سود در متاورس هستید، این مقاله را دنبال کنید تا روش کسب درآمد عجیب از TPA را برای شما شرح دهیم.

به گزارش شهر بورس، هنگامی که موضوع سرمایه گذاری در متاورس و کسب درآمد از آن مطرح می­شود، اکثر افراد درفکر خرید زمین­های متاورسی و فروش آن­ها پس از چندین سال هستند. این یک روش رایج و اندکی سنتی برای سرمایه­ گذاری در متاورس است.

در این مقاله قصد معرفی روش جدید و هیجان انگیزی را برای سرمایه گذاری در متاورس داریم.

تله پورت پلاک آدرس TPA یا پلاک های متاورسی که به تازگی سر و صدای زیادی در دنیای متاورس برپا کرده است، روش جایگزین ماست. TPA یک بستر جامع و وسیع برای تمام متاورس ها بوده که تمام متاورس ها را به یکریگر متصل میکنند ، درواقع پلاک متاورسی ، پروتکل و بستر اصلی تمام متاورس ها هستند.

چگونه ورود کردن به تکنولوژی TPA میتواند برای ما پرسود باشد؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا چشم انداز و اطلاعات مطرح شده از سمت شرکت ارائه دهنده این تکنولوژی را مورد بررسی قرارخواهیم داد.

جدیدترین روش سرمایه گذاری در متاورس با TPA

طبق اطلاعاتی که کمپانی Stage Meta اعلام کرده است ، ‌قیمت تله پورت پلاک آدرس (TPA) ها از 1000دلار شروع شده و به 100000دلا‌ر خواهند رسید. زمان رسیدن به صد هزار دلا‌ر یک بازه 3 تا 5 ساله خواهد بود.(شاید هم زودتر!!).

وجه تمایز پلاک های متاورسی با سایر روشهای سرمایه گذاری در متاورس، عملکرد اصلی آن است. تله پورت پلاک آدرس (TPA) ها با زمین های متاورسی تفاوت بسیار دارند، ماهیت آن یک قطعه زمین ساده نیست بلکه کارکرد اصلی آنها اتصال متاورس ها به یکدیگر و فراهم کردن تله پورت و جابجایی آنی می­باشد.

به زبان ساده می­توان این پلاک ها را مشابه دامنه یک وب سایت در نظر گرفت. دامنه خاص­تر دارای ارزش بیشتری است!

این خاص بودن در خصوص پلاک های متاورسی TPA نیز وجود دارد. برخی از پلاک ها دارای ویژگی­های خاص بوده و تداعی کننده مفهوم و مقصود خاصی هستند. (این نکته مهم را هنگام خرید پلاک متاورسی در نظر بگیرید)

شما جزو اولین نفراتی هستید که با این تکنولوژی آشنا شده اید،(شما یک آدم خوش شانس هستید!!) این اولین بودن ، شانس انتخاب تله پورت پلاک آدرس (TPA) های خاص را فراهم می­کند، همان تله پورت پلاک آدرس (TPA) هایی که در آینده ای نه چندان دور ارزش های نجومی پیدا خواهند کرد.

چه کسانی از پلاک متاورسی سود می­کنند؟

دو دسته از افراد قادر به سود های بسیار خوبی هستند:

  1. دسته اول افرادی که علاقمند به استفاده از Meta Energy هستند. (اینجا در مورد متا انرژی بیشتر بخوانید)
  2. دسته دوم افرادی هستند که با خرید تله پورت پلاک آدرس (TPA) ها ، سرمایه گذاری انجام داده باشند.

برای روش اول که لینک مربوطه را قرارد دادیم، با مطالعه آن به اطلاعات خوبی در این زمینه خواهید رسید. و اما در خصوص روش دوم، در این روش افراد به سبک های مختلف قادر به کسب سودهای عجیب هستند.

جدیدترین روش سرمایه گذاری در متاورس با TPA

  1. برخی از افراد زیرک و سرمایه گذار حرفه ای، پلاک های خاص را خریداری کرده و سپس آن­ها را با قیمت های نجومی به سایر افراد می­فروشند. علاقمندان به راه اندازی کسب و کار در فضای متاورس خریداران بالقوه این پلاک ها هستند.
  2. برخی افراد دیگر علاوه بر خرید پلاک متاورسی ، آن­ها را به زمین­های خاص و دارای موقعیت عالی تخصیص می­دهند. فکرش را بکنید؛ یک آدرس خاص + یک سرزمین عالی این بهترین حالت برای شروع کسب و کار در فضای متاورس است.
  3. در این روش هم افراد بعد از خرید TPA و تخصیص دادن آن به یک سرزمین عالی با اجاره دادن این فضا به کسب سودهای سرشمار می­رسند.

قطعا هر سه روش وسوسه کننده و هیجان­انگیز هستند.اما بهترین و پر بازده ترین حالت چیست؟! بهترین و پر سودترین حالت با استفاده همزمان از هر سه روش مقدور می­شود.

همانطور که پیشتر درباره افزایش قیمت تله پورت پلاک آدرس (TPA) ها صحبت کردیم ، قیمت خرید دست اول آنها از Stage Meta در نهایت 100 برابر خواهد شد!!!

نکته جذاب برای افرادی­ست که پلاک­های متاورسی خاص دارند. این افراد قادر به فروش TPAهای خود با قیمت چند صد برابر خواهند بود. خاص بود پلاک عامل اصلی این جهش قیمت عجیب است.

در این مقاله چندین روش جذاب برای کسب سودهای عجیب از پلاک­های متاورسی معرفی کردیم. قطعا با عمیق­تر شدن در این تکنولوژی افراد خلاق روش­های جدید و پرسودی را خواهند یافت.

شرکت Stage Meta روش دیگری را برای کسب درآمد تحت عنوان همکاری یا Partnership فراهم کرده است. در این روش افراد یا گروه های مختلف با ایجاد پلتفر‌م های فروش خود به معرفی و فروش تله پورت پلاک آدرس (TPA) ها خواهند پرداخت.

در صورتی که شرکتی یا فردی بعنوان “همکار یا Partner ” استیج متا انتخاب شود، دسترسی­های ویژه ای دریافت خواهد کرد. با این دسترسی نماینده­ها قادر به فروش مستقیم پلاک­های متاورسی برروی وب سایت خود خواهند بود.

در این مقاله روش­های مختلف و جذابی برای کسب درآمد از متاورس و خصوصا تکنولوژی جذاب TPA معرفی شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 19 =

پراپ تریدینگ

کمان