شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 67267

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بورس تمدید شد

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بورس تمدید شد
طبق اطلاعیه روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بورس تمدید شد.

به گزارش شهر بورس، با استقبال ثبت نام کنندگان رشته حقوق ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بورس تمدید شد و تاریخ این امتحان به چهارم، پنجم و ششم بهمن ماه موکول شد.

داوطلبان در سه گروه سنی و تحصیلی شامل دارندگان مدرک کارشناسی (متولدین ۱۳۶۹ و پس از آن، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۶۷ و پس از آن) و دارندگان مدرک دکتری (متولدین ۱۳۶۴ و پس از آن) با داشتن شرایط عمومی عدم اشتغال به تحصیل در زمان ثبت نام، دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان، آشنایی به زبان انگلیسی بر اساس معیارهای سازمان، تسلط بر رایانه و مهارت های ICDL می توانند در این آزمون شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش


بنابراین گزارش مفاد آزمون عمومی شامل ۴۰ پرسش درباره آشنایی با اصول بازار سرمایه، ریاضی مقدماتی، زبان انگلیسی و آشنایی با ICDL است و شرایط تخصصی تسلط به قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط به قانون تجارت، قانون مجازات اسلامی، قانون مدنی، آیین دادرسی کیفری و مدنی، دارای فن تحلیل و استدلال حقوقی قوی، عدم اشتغال به وکالت، مشاوره حقوقی، سردفتری در نظر گرفته شده است. همچنین الزام تودیع پروانه در صورت داشتن پروانه وکالت، الزامی است و داشتن سابقه کار مرتبط مزیت محسوب می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به نشانی testcenter.semedco.ir مراجعه و در سامانه آزمون‌ها، نام آزمون را در بخش “آزمون‌های قابل انتخاب”، قسمت “جستجوی نام آزمون” جستجو کنند.پ

منبع: روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

پراپ تریدینگ

کمان