شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 82252

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در گفت‌وگو با شهر بورس:

تیپیکو پروژه های جدیدی دارد/ وابستگی به واردات دارو را کاهش می دهیم + ویدیو

تیپیکو پروژه های جدیدی دارد/ وابستگی به واردات دارو را کاهش می دهیم + ویدیو
مدیرعامل مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین از برنامه‌های تیپیکو برای کاهش وابستگی به واردات دارو خبر داد.

منصور نکویی نیا در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره مجمع کلر، اظهار داشت: مجمع عمومی سالیانه شرکت کلرپارس با رضایت کامل سهامداران برگزار شد. سهامداران توقعاتی داشتد که سعی می‌کنیم خواسته‌های آنها را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی افزود: شرکت کلرپارس یکی از بهترین شرکت‌های مجموعه تیپیکو به حساب می‌آید. فعالیت‌هایی خوبی در این سال‌ها انجام گرفته شده است. البته باید برای توسعه، پروژه‌های بیشتری را محیا و ظرفیت‌سازی کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، «صادرات» را یکی از ویژگی‌های شرکت کلرپارس دانسته و تصریح کرد: باید به شرکت کلرپارس کمک کنیم تا ثروت‌آفرینی برای کشور اتفاق بیفتد. امیدوارم این پروژه‌ها روزبه‌روز برای شرکت بیشتر شود.

نکویی نیا ادامه داد: از ۲۵ شرکت زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری دارو تامین، ۱۰ شرکت تولیدکننده محصولات نهایی دارویی هستند. این شرکت‌ها سهم ۳۰ درصد دارو در کشور را برعهده دارند. همچنین تولیدکنندگان مواد اولیه ما، ۵۰ درصد از سهم بازار کشور را دارند.


مجمع کلر ۵۱۵ تومان سود تقسیم کرد


وی یادآور شد: زنجیره تامین را به طور کامل در اختیار داریم و با ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل، جامعه نخبگانی را تشکیل داده‌ایم. دارو یک محصول شفابخش است که باید با تضمین کیفیت دارو، پیام‌رسان سلامت باشیم.

مدیرعامل تیپیکو درمورد روند حرکتی سهام این شرکت در بازار سرمایه، گفت: برای سال آینده پروژه‌هایی داریم. تلاش خواهیم کرد وابستگی به واردات دارو را کاهش و صادرات را افزایش بدهیم.

نکویی نیا در واکنش به دغدغه‌های سهامداران کلر که در مجمع مطرح شد، عنوان کرد: مبلغ گفته شده به زودی تسویه خواهد شد تا سهامداران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان