شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۱۹
کد خبر : 79237

تکمیل زیرساخت های سایت آپارتمانی توسط سازمان منطقه آزاد ارس

تکمیل زیرساخت های سایت آپارتمانی توسط سازمان منطقه آزاد ارس
زیرساخت های سایت آپارتمانی هواشناسی منطقه آزاد ارس با مشارکت این سازمان به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، زیرساخت های سایت آپارتمانی هواشناسی منطقه آزاد ارس با مشارکت این سازمان مراحل پایانی‌اش را طی می‌کند و به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

بنابر اعلام معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس، جهت تکمیل و بهره‌برداری از برق سایت آپارتمانی هواشناسی، قسمت عمده شبکه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس اجرا گردیده و قسمت انتهایی شبکه نیز در حال تکمیل می‌باشد.

فاضلاب سایت آپارتمانی هواشناسی توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان جلفا و با مشارکت اخیر سازمان منطقه آزاد ارس و خرید تاسیسات، جهت استفاده اهالی این سایت تامین شده است.


افزایش تفویض اختیارات به غذا و دارو ارس


ایجاد راه دسترسی به سایت آپارتمانی هواشناسی به انضمام پل شهرک امیرالمومنین شامل زیرسازی، جدول کشی و غیره با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس انجام شده و عملیات روسازی و آسفالت راه مذکور در سالجاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

هم‌اکنون ۹۴۰ واحد مسکونی دارای پروانه ساختمانی در سایت آپارتمانی هواشناسی آماده سکونت و یا درحال ساخت می‌باشد که با تکمیل زیرساخت های آن، تاثیر بسزایی در تنظیم بازار عرضه و تقاضا و کاهش تورم در حوزه مسکن خواهد داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 4 =

پراپ تریدینگ

کمان