شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 80939

مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران در گفت‌وگو با شهر بورس:

بازگشایی تکمیا تا دو هفته دیگر/ فملی تامین مالی می شود

بازگشایی تکمیا تا دو هفته دیگر/ فملی تامین مالی می شود
مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران از بازگشایی تکیمیا (سهام تامین سرمایه این شرکت) طی دو هفته آینده خبر داد.

علی رستمی در گفت‌وگو با شهر بورس درباره بازدید رئیس سازمان بورس از شرکت صنایع ملی مس ایران و تاثیر بازار بورس بر این شرکت گفت: تشکیل سه شرکت سهامی عام را در دستور کار داریم که مجوز اولین شرکت صادر شده و ظرف یک تا دو ماه آینده عملیاتی می‌شود. در بازدیدی که آقای عشقی و مجموعه بورس از مس سرچشمه و مجتمع مس رفسنجان داشتند قول مساعد برای تامین مالی بیش از پیش شرکت‌های مس را داده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت نماد فملی در بازار سرمایه توضیح داد: این شرکت یکی از سه شرکت برتر ایران است. توانستیم با رکورد تولید خوبی که در سال گذشته داشتیم موقعیت شرکت مس را بیش از پیش ارتقا دهیم که جا دارد از سهامداران و خانواده بزرگ مس تشکر کنیم.

مدیرعامل شرکت صنایع مس ملی ایران تصریح کرد: این نوید را به سهامداران می‌دهیم که پروژه‌های خوبی تعریف شده یا در دست اجرا و یا در دست بهره برداری است. مانند پروژه ۱۰۰ هزار تنی دره آلو یا پروژه تولید کنسانتره ۱۵۰ هزار تنی دره زار و همچنین شروع تولید کنسانتره مس سرچشمه، بیش از ۳۰۰ هزار تن به تولید کنسانتره مس افزوده می‌شود که درآمدهای شرکت بیش از پیش پایدار می‌شود.


بیشتر بخوانید: رشد 14 درصدی درآمدهای عملیاتی فملی


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان بازگشایی تکمیا عنوان کرد: یکی ازدستاوردهای خوب ما در سال ۱۴۰۱ و مساعدت سازمان بورس، اخذ مجوز راه اندازی تامین سرمایه کیمیا است. راه‌ اندازی و بخشی از سهام آن هم به کارکنان مس تعلق گرفت و فکر می‌کنم تکمیا تا دو هفته دیگر بازگشایی می شود.

مدیرعامل فملی درباره همایش تامین مالی که در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با حضور رئیس سازمان بورس و معاونان و روسا در استان کرمان یک رویداد خوب تامین مالی برگزار و در خصوص روش‌های تامین مالی بحث شد.

وی ادامه داد: اصحاب کارآفرین و سرمایه‌گذاران استان در جریان روش‌های نوین تامین مالی قرار گرفتند که به همین سبب به دلیل برگزاری این همایش از مسئولین استان قدردانی می‌کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان