تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 60256

تپسی به پنج شهر جدید رسید

تپسی به پنج شهر جدید رسید

شرکت تپسی در راستای گسترش فعالیت خود به پنج شهر سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا رسید.

به گزارش شهر بورس، تپسی به پنج شهر جدید رسید تا این شرکت به در مسیر توسعه جغرافیایی خود ‎شهرهای سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا را به حوزه سرویس‌دهی خود اضافه کند.

تپسی در فاز اول برنامه توسعه‌ جغرافیایی، یازده شهر کرمانشاه، قزوین، اراک، گرگان، نیشابور، اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد و نور را به حوزه خدمت‌رسانی‌اش افزوده و به تازگی از اضافه شدن پنج شهر جدید دیگر به شهرهای تحت خدمات این تاکسی اینترنتی، خبر داده است.

به گزارش روابط عمومی تپسی، حضور این شرکت در پنج شهر جدید سبزوار، کاشان، زنجان، بهشهر و نکا از فاز عملیاتی گذشته، ثبت نام راننده‌ها و مسافرها انجام شده‌ و در حال حاضر، سرویس‌دهی در این شهرها آغاز شده است.


بیشتر بخوانید: رشد دو برابری شهرهای تحت خدمات تپسی


تپسی در برنامه توسعه‌ای خود اعلام کرده بود که قصد دارد تا پایان امسال 20 شهر را به گستره‌ی خدمت‌رسانی خود اضافه کند. که تا امروز 18 شهر آن عملیاتی شده است و هم‌اکنون تپسی در 34 شهر ایران فعال است. در حال حاضر تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی فعالیت دارد به بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته رسیده است.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی است که موفق شد سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کند. عرضه سهام تپسی در دو مرحله صورت گرفت؛ 24 خرداد امسال اولین مرحله عرضه اولیه سهام تپسی صورت گرفت و مرحله دوم عرضه سهام تپسی 18 مهر ماه آغاز و در کمتر از 8 دقیقه، 260 میلیون سهم این شرکت به فروش رفت. این عرضه به صورت پذیره‌نویسی انجام شد و توانست یکی از سریع‌ترین پذیره‌نویسی‌های فرابورس لقب گیرد.

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان