صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 93495

مدیرعامل تراکتورسازی ایران:

تولید موتور در موتورسازان شتاب بیش از 100درصدی گرفته است

تولید موتور در موتورسازان شتاب بیش از 100درصدی گرفته است
طی دو سال گذشته تولید روزانه موتور در موتورسازان تراکتورسازی از 80 دستگاه به رقم بیش از 167 افزایش یافته است.

به گزارش شهر بورس، مصطفی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل موتورسازان این گروه صنعتی با اعلام این خبر گفت: تولید موتور در شرکت موتورسازان تراکتورسازی طی دو سال گذشته سیر صعودی داشته و از رقم80 دستگاه در روز به رقم 167 دستگاه و تثبیت تولید 150 موتور در روز  رسیده است.

مصطفی وحیدزاده افزود: طی دو سال گذشته استراتژی توسعه محصول، افزایش تولید و ارتقاء محصول در برنامه گروه تراکتورسازان قرار گرفته و این هدف گذاری نیز با همکاری و همراهی تک تک کارکنان شاغل در این مجموعه از کف کارخانه تا مدیران و حتی یک مکانیک نمایندگی در دورترین نقاط ایران اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به سفره رنگین محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی که از محصولات نهایی تراکتور تا انواع خودروهای تجاری، ادوات و قطعات را شامل می شود تاکید کرد: بیش از 30 هزار نفر بر سر این سفره نشسته و از آن بهره مند هستند که برای دادن مستندات این ادعا می توان به بیش از هزار قطعه سازی که در کل کشور چرخهایشان به تولید محصولات تراکتورسازی می چرخد و یا بیش از 200 نمایندگی فروش و خدمات و پس از فروش اشاره کرد و به این ارقام نزدیک به 6 هزار همکاران خود تراکتورسازی را اضافه کرد.

وحید زاده اما به نقطه جالبی تاکید و اظهار داشت: طی نیمه نخست امسال بیش از 10 میلیون تن فقط گندم توسط کشاورزان به دولت تحویل داده شده که قوت اصلی برای هر جامعه بشری محسوب می شود و به جرات می توان گفت تراکتورسازی و کارکنان آن در رسیدن به این هدف نقش اساسی را داشتند که اگر تراکتورسازی و تلاش کارکنان آن نبود این رقم حتی به 2 هزار تن هم نمی رسد.


بیشتر بخوانید:انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث چه زمانی انجام می شود؟


این فعال حوزه صنعت کشور تصریح کرد: در این کشور و یا حتی در کل دنیا نمی توان کسی و یا بخشی را به عنوان ممصداقی برای عدم وابستگی به کشاورزی آورد و کشاورزی موفق نیز در سایه ماشین آلات کشاورزی که نمود اصلی و بارز آن تراکتور می باشد محقق می شود پس با جرات می گویم امنیت و در پازل وسیع تر امنیت غذایی در گروه تولید و عرضه تراکتوری است که با دستان پینه بسته همکاران من در خطوط تولیدی تراکتورسازی محقق می شود.

وی به خیر و برکتی که در سایه تلاش همکارانش در گروه عظیم تراکتورسازی در داخل و خارج از استان و کشور دارند،اذعان و تاکید کرد: مطمئنا هر تلاش و دسترنجی که به آرامش و راحتی همنوعان و هموطنان ختم شود نظر و لطف خداوند متعال را نیز به همراه دارد و در خانواده بزرگ تراکتورسازی در این وانفسای اقتصادی کشور که با تمام توان در حال تولید و تلاش است بخوبی می توان پشتوانه الهی را دید.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله  آقای مطلب زاده در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران قداردانی و یوسف دادگرنوبریان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران این مجوعه تولیدی معرفی شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان