شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 81759

تولید الکترو موتورهای نسل جدید در موتوژن

تولید الکترو موتورهای نسل جدید در موتوژن
هادی عبادی مدیر عامل گروه صنعتی موتوژن اعلام کرد : الکترو موتورهای نسل جدید در فریم سایز400  با توان ۵۰۰ کیلو وات در دسته ولتاژ پائین (LV) برای اولین بار در کشور عملیاتی شد.

به گزارش شهر بورس، الکترو موتورهای نسل جدید در گروه صنعتی موتوژن برای اولین بار تولید می شود.

هادی عبادی با اعلام این خبر تاکید کرد: تمامی مراحل طراحی و تولید محصول جدید با استانداردهای روز جهان برابر سازی شده است.

عبادی با بیان اینکه تمامی مراحل طراحی و تولید این الکترو موتورهای نسل جدید با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیروهای بومی مجموعه موتوژن انجام شده است، تصریح کرد: الکتروموتورهای جدید با موفقیت تمامی مراحل پایش عملکردی،بهره وری در مصرف انرژی و سنجش عمر عملیاتی را سپری کرده است.

وی با اشاره به کاربری این الکتروموتور در صنایع سنگین و معادن اضافه کرد: این الکترو موتور در کلاس فوق سنگین طبقه بندی شده و قابلیت دست یابی به توان630 کیلو وات در 1500 دور در دقیقه را دارد.


بیشتر بخوانید:افزایش ۲۷۶ درصدی ارزش عرضه محصولات معدنی و صنعتی وامید در بورس کالا


عبادی همچنین از افزایش توان این الکتروموتور از 300 کیلو وات در دور موتور 1000 دور بر دقیقه (RPM) به عدد 500 کیلو وات خبر داد و گفت: هم اکنون این محصول بصورت انحصاری در شرکت موتوژن تولید می گردد.

مدیر عامل گروه صنعتی موتوژن توجه به بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت انواع الکترو موتور را از دیگر هدف گذاری های این مجموعه بر شمرد و گفت: هم اکنون این مجموعه قابلیت تولید محصول بر اساس استاندارد بین المللی بهره وری عملکرد انرژی آی ای سی (IEC)

در دو درجه عالی IE3(بهره وری عالی) و IE4 (بهره وری فوق عالی) را دارا است.

شایان ذکر است استاندارد بین المللی بهره وری مصرف الکتریسیته (برق) برای موتورهای الکتریکی، آی ای سی، در چهار کلاس IE1 الی IE4 دسته بندی می شود که بر این اساس راندمان مصرف انرژی در الکتروموتورها به ترتیب بهره وری استاندارد، عالی و فوق عالی را شامل می شود./نصر

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهارده =

پراپ تریدینگ

کمان