شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 50242

توقیف یک کشتی در آب های خلیج فارس

توقیف یک کشتی در آب های خلیج فارس
بر اساس اعلام رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، یک کشتی حامل سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس توقیف شده است.

به گزارش شهر بورس، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک کشتی در آب های خلیج فارس خبر داده است.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، نیروهای ناوتیپ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۱۱ خدمه خارجی آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

وی در ادامه افزود: یک فروند لنج ایرانی حامل ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق نیز که قصد سوخت رسانی به این کشتی خارجی را داشته است، توسط تفنگداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای سرزمینی کشورمان توقیف شده است که در نتیجه این عملیات نیز ۳خدمه این شناور بازداشت شده‌اند.


 بیشتز بخوانید: واکنش بورس به جنگ در اروپا


این مقام قضایی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این مهم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و از طریق کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت که در هماهنگی با بیگانگان به تاراج سرمایه‌های ملی مبادرت می‌کنند از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرائمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع:تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان