تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
کد خبر : 100540

توقف بخشی از فعالیت بجهرم

توقف بخشی از فعالیت بجهرم
شرکت توسعه مولد نيروگاهي جهرم (بجهرم) طی یک برنامه زمانبندی شده مشخص و پس از سپری شدن مدت زمان معینی از کارکرد واحدهای تولیدی اقدام به تعمیرات اساسی واحدهای تولید برق خود می نماید.

به گزارش شهر بورس، شرکت توسعه مولد نيروگاهي جهرم (بجهرم) درخصوص توقف بخشی از فعالیت شرکت دست به افشای اطلاعات گروه ب زد.
پیرو این گزارش بجهرم اعلام کرد:

با توجه به ماهیت واحدهای تولیدی نیروگاهی و با عنایت به دستورالعمل شرکت فروشنده/ سازنده، نیروگاه های تولید برق طی یک برنامه زمانبندی شده مشخص و پس از سپری شدن مدت زمان معینی از کارکرد واحدهای تولیدی اقدام به تعمیرات اساسی واحدهای تولید برق خود می نماید. هر کدام از واحدهای نیروگاه با توجه به شرایط و مدت زمان بهره برداری و نتایج بازدیدهای قبلی و نیز با عنایت به مجوز صادر شده از مراجع ذیصلاح در وزارت محترم نیرو و شرکتهای تابعه آن (نظیر شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، شرکت مدیریت شبکه برق ایران و دیسپاچینگ ملی) برای بازدید و تعمیرات از مدار تولید خارج و متعاقبا عملیات لازم در خصوص آن واحد انجام می شود. بر این اساس واحد 1 گازی G11 نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با توجه به برنامه های تعمیراتی در نظر گرفته شده است در فصل غیر پیک سال در یک بازه زمانی حدودا 60 روزه با حضور پیمانکاران ذیصلاح و پرسنل نیروگاه از مدار خارج می شود تا تعمیرات اساسی با هدف پیشگیری از توقف های پیش بینی نشده آتی و افزایش قابلیت اطمینان تولید انجام پذیرد. پروسه زمانی انجام تعمیرات و خروج واحد G11 نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم از مدار تولید از ساعت 00:53 روز 22/08/1402 با خروج واحد از مدار تولید آغاز و پس از اتمام تعمیرات اساسی به مدار تولید باز خواهد گشت. همانگونه که ذکر گردید برآورد می شود بازه زمانی تعمیرات واحد G11 نیروگاه حدود 60 روز به طول بیانجامد که انتظار می رود با توجه به زمان خروج واحدها، تولید و درآمد نیروگاه با کاهش مبلغ 259.616 میلیون ریالی مواجه شود.


بیشتر بخوانید:افزایش 205 درصدی سود هر سهم گکوثر


توقف بخشی از فعالیت بجهرم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 13 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان