شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 64548

توضیحات “وپترو” درباره پرونده بدهی و خسارت ۵۰۶ میلیارد تومانی

توضیحات “وپترو” درباره پرونده بدهی و خسارت ۵۰۶ میلیارد تومانی

وپترو از تعیین خسارت ۵۰۶.۷ میلیارد تومانی تاخیر تادیه و دادرسی مطالبات شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مذاکرات جهت تعیین شیوه پرداخت خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی که با نماد وپترو در تابلو بورس نمایان می شود در خصوص پرونده بدهی و خسارت ۵۰۶ میلیارد تومانی خود شفاف سازی نمود.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از تعیین خسارت ۵۰۶.۷ میلیارد تومانی تاخیر تادیه و دادرسی مطالبات شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مذاکرات جهت تعیین شیوه پرداخت خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.


بیشتر بخوانید: نقش دلالان در رکوردزنی قیمت خودرو


بر این اساس، “وپترو” در خصوص آخرین وضعیت پرونده بدهی به شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: اصل و جرائم تأخیر تأدیه بدهی به شرکت مذکور طی اجرائیه و ارجاعات کارشناسی (کارشناس بدوی- هیأت ۳ نفره و هیأت ۵ نفره) مبالغ متفاوتی تعیین شده بود که پس از اعتراض ها به نتایج گزارشات، نهایتاً مبلغ بدهی به شرکت صنایع ملی پتروشیمی پس از استعلام از شعبه سوم اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی صدر تهران به میزان ۵۰۶.۷ میلیارد تومان اعلام شد که مورد توافق طرفین بوده و مذاکرات جهت تعیین شیوه پرداخت بدهی مذکور با شرکت NPC در جریان است.

منبع : بیداربورس

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان