شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 65760

تماس با “1554” بانک تجارت بدون پیش شماره

تماس با “1554” بانک تجارت بدون پیش شماره
بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرکز ارتباط مشتریان ، امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد. مرکز ارتباط مشتریان این بانک با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن

به گزارش شهر بورس به نقل از کوتاه آنلاین، بانک تجارت با هدف بهبود و ارتقاء روندهای پیگیری و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرکز ارتباط مشتریان ، امکان تماس با این مرکز از سراسر کشور را با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به پیش شماره فراهم کرد.

مرکز ارتباط مشتریان این بانک با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانال‌های ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی ۱۵۵۴ نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.


بیشتربخوانید: گزارش هشت ماهه بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی


مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز می‌توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه‌های مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوق‌صوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت ۰۲۱۸۸۸۵۲۲۰۰ نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − شش =

پراپ تریدینگ

کمان