شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 82904

سرپرست بانک توسعه صادرات ایران گفت:

تلاش های بانک توسعه صادارت ایران در حمایت از صادرکنندگان

تلاش های بانک توسعه صادارت ایران در حمایت از صادرکنندگان
محمدجعفر مزده سرپرست بانک توسعه صادرات ایران گفت : بانک توسعه صادرات ایران باید تلاش های خود را در جهت حمایت از صادرکنندگان بیشتر از پیش کند.

به گزارش شهر بورس، سرپرست بانک توسعه صادرات ایران از تلاش های مضاعف این بانک در جهت حمایت از صادرکنندگان گفت.

محمدجعفر مزده در همایش سراسری مدیران بانک که با عنوان “اولویت ها، سیاست ها و ارزیابی عملکرد” برگزار شد، تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و فرمایشات مقام معظم رهبری، بازنگری در برخی سیاست ها و رویه ها اهمیت بسزایی دارد و اگر رویه ای نیاز به تغییر داشت، اصلاح خواهد شد.
به گفته وی، بانک توسعه صادرات ایران نیز باید برحسب وظیفه ذاتی در حوزه حمایت از صادرکنندگان، برای ورود ارز به کشور به منظور مهار تورم، تلاش مضاعف نماید.
مزده با بیان آنکه در ۱۵ سال اخیر منابع ریالی نقدی جدیدی به عنوان سرمایه وارد بانک نشده است، گفت: البته مدیران بانک کمبود منابع را طی این مدت مدیریت کرده اند و این موضوع تداوم خواهد داشت.
وی، راهکارهای تجهیز منابع را جذب سپرده و فعال تر شدن گردش حساب مشتری، پیش دریافت ها، صدور اوراق سپرده سرمایه گذاری، وصول مطالبات و اخذ سپرده از صندوق توسعه ملی ذکر کرد.
سرپرست بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر ضرورت حفظ مشتری های قدیمی و بزرگ، اظهار داشت: واحدهای جدید کوچک و متوسط تولیدی/صادراتی را نیز باید بیش از پیش مدنظر قرار داد.


بیشتر بخوانید:سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد


وی با اشاره به تکالیف پیش بینی شده بعنوان وظایف قانونی درسال ۱۴۰۲، گفت: تکالیف ما در راستای تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، جهش مسکن و کمک به تولیدات دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ انجام شده و این تکالیف برای سال ۱۴۰۲ نیز باید با جدیت پیگیری و انجام شود.
مزده ادامه داد: یکی از اهداف جلسه، تصمیم گیری درخصوص سیاست های اعتباری در بخش های مختلف از جمله تخصیص منابع به واحدهای کوچک و متوسط، دانش بنیان و تکالیف بودجه ای(تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن)تعیین شده است.
سرپرست بانک توسعه صادرات ایران، ضمن تاکید بر اهمیت نظارت بر مصرف تسهیلات، گفت: “وصول مطالبات” با پیگیری مستمر و موثر محقق خواهد شد.
وی خواستار تلاش مضاعف در حوزه طرح تحول دیجیتال و سرعت بخشیدن به افزایش ارایه خدمات غیرحضوری در این حوزه شد.
سرپرست بانک توسعه صادرات ایران تصریح کرد: هریک از روسای شعب و مدیران بانک با دقت در انجام وظایف خود می توانند، بانک را در انجام وظایف ذاتی و قانونی یاری کنند.
وی در پایان از تلاش واحدهای مختلف بانک در برگزاری همایش شعب، مدیریت های امور شعب ، منابع انسانی و پشتیبانی، حراست، روابط عمومی و سایر واحدها تقدیر کرد.
همایش یکروزه سراسری مدیران بانک توسعه صادرات ایران با حضور مدیران و روسای شعب سراسر کشور در تهران برگزار شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 13 =

پراپ تریدینگ

کمان