شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 7825

واکنش سازمان بورس به تغییر دامنه نوسان

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز شایعاتی در فضای مجازی به گوش می رسد که قرار است در جلسه امروز شورای عالی بورس، دامنه نوسان شرکت های بزرگ از 5 درصد به 10 درصد افزایش یابد. قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس در واکنش به این مسئله گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و این موضوع

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز شایعاتی در فضای مجازی به گوش می رسد که قرار است در جلسه امروز شورای عالی بورس، دامنه نوسان شرکت های بزرگ از 5 درصد به 10 درصد افزایش یابد.

قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس در واکنش به این مسئله گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و این موضوع در دستور کار شورای عالی بورس نیست.

بیشتر بخوانید:
جلسه شورای عالی بورس احتمالا برای تغییر دامنه نوسان
بورس در ادامه چه می شود؟
بررسی عملکرد حقوقی‌ها در بازار امروز

همچنین سعید اسلامی بیدگلی با اشاره به اینکه امروز بعد از ظهر جلسه شورای عالی بورس برگزار خواهد شد، گفت: جلسات روز سه‌شنبه بعد از ظهر شورای عالی بورس، یک سلسله نشست‌های روتین است که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

عضو شورای عالی بورس در خصوص اینکه احتمال دارد در جلسه امروز درباره وضعیت بازار و تغییر دامنه نوسان موضوعی مطرح شود، به همفکران گفت: تا این لحظه که من در حال صحبت با شما هستم چنین موضوعی طرح نشده اما رییس سازمان بورس که سخنگوی شورای عالی بورس هستند بر اساس بندی که در دستور شورای عالی بورس با عنوان «سایر» است این اختیار را دارد که چنین موضوعی را خارج از دستور جلسه مطرح و درباره آن تصمیم گیری کند. اما تا این لحظه هیچ موضوعی در این خصوص طرح نشده است.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان