شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 4494

واکنش سازمان بورس به تعویق صندوق‌های دارا دوم و سوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، صبح امروز (جمعه) اخباری مبنی بر تعویق عرضه صندوق‌های دارا دوم و سوم در بورس مطرح شد که این مسئله واکنش رئیس سازمان خصوصی‌ سازی و مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار را در پی داشت. در همین راستا یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، صبح امروز (جمعه) اخباری مبنی بر تعویق عرضه صندوق‌های دارا دوم و سوم در بورس مطرح شد که این مسئله واکنش رئیس سازمان خصوصی‌ سازی و مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار را در پی داشت.

در همین راستا یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در پیامی اینستاگرامی نوشت: طبق بودجه سال 99 دولت موظف است باقیمانده سهام خود در شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی را در قالب صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) عرضه کند. این روال طبق یک برنامه زمان‌ بندی ‌شده انجام خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، پیش از یاسر فلاح نیز علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی ‌سازی طی مصاحبه‌ای از قطعی بودن عرضه صندوق‌های مذکور در بورس خبر داده و هرگونه تعویق یا تأخیر در عرضه این صندوق‌ها را تکذیب کرده بود.

بر این اساس در حالی که پیش از این رسانه‌ها اخباری مبنی بر تعویق عرضه صندوق‌های دارا دوم و دارا سوم منتشر کرده بودند، این صندوق‌ها طبق برنامه‌ ریزی ‌های صورت گرفته از سوی وزارت اقتصاد و دارایی و بورس تهران، برای عرضه عمومی وارد بورس می‌شوند.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 19 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان