صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۰۰
کد خبر : 86548

تعریف فعالیت صنفی تخصصی برای مجتمع های تجاری ارس

تعریف فعالیت صنفی تخصصی برای مجتمع های تجاری ارس
مدیرعامل ارس گفت: از ظرفیت‌ مجتمع های تجاری ارس استفاده حداکثری نشده و باید راهکارهای متناسب جهت بهره‌برداری بیشتر از این ظرفیت ارائه گردد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر مجید کیانی در دیدار با هیات مدیره انجمن مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: از ظرفیت‌ مجتمع های تجاری ارس استفاده حداکثری نشده و باید راهکارهای متناسب جهت بهره‌برداری بیشتر از این ظرفیت با مشارکت سازمان و مالکین مجتمع‌ها ارائه گردد.

وی متذکر شد: عدم وجود مجتمع‌های تجاری تخصصی و یا ردیف‌های تخصصی مشاغل در مجتمع‌های تجاری سبب گردیده است که برخی از مراکز تجاری در استفاده حداکثری از ظرفیت‌هایشان دچار مشکل گردند.


افزایش ارزش ریالی و حجم تولیدات ارس


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس جلوگیری از ساخت‌وساز جدید مجتمع‌های تجاری و هدفمندسازی مجتمع‌های تجاری جدید الاحداث را اقدامات حمایتی برای ساماندهی وضعیت موجود خواند.

وی با اشاره به سهمیه محدود واردات کالای همراه مسافر، تصریح کرد: صاحبان مجتمع‌های تجاری به میزان سهمیه و محدود بودن آن توجه داشته باشند و نیازهای وارداتی خود را بر اساس سهمیه و با درنظر گرفتن میزان آن بسنجند.

کیانی با بیان اینکه جهت استفاده بهینه از فضای‌های تجاری موجود مجتمع‌های تجاری، با رعایت قوانین و ضوابط می‌توان از این فضاها برای ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی و استقرار شرکت‌های های دانش‌بنیان استفاده کرد، بر ضرورت برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با کیفیت ارائه محصول بالا تاکید کرد.‌

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان