فارابی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 82917

در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان شد؛

تشریح فعالیت های تامین سرمایه دماوند از زبان میثم فدایی + فیلم

تشریح فعالیت های تامین سرمایه دماوند از زبان میثم فدایی + فیلم
میثم فدایی به تشریح فعالیت های تامین سرمایه دماوند پرداخت و گفت: برنامه داریم یک صندوق تضمین اصل سرمایه در هفته‌های آتی پذیره نویسی کنیم.

میثم فدایی در گفت‌وگو با شهر بورس، به تشریح فعالیت های تامین سرمایه دماوند پرداخت و اظهار داشت: تامین سرمایه دماوند به لحاظ ابزارهای تامین مالی در گذشته فعالیت‌های خوبی به ویژه در تامین مالی شرکت‌ها داشته است. در ماه‌های گذشته اولین اوراق مرابحه سهام را هم در این زمینه منتشر کردیم که ابزار بسیار خوبی برای هولدینگ‌هاست.

وی ادامه داد: همان‌طور که وعده داده بودیم در تامین سرمایه دماوند در راستای تکمیل زنجیره ابزارها سعی کردیم که صندوق‌های سرمایه‌گذاری را بهبود و راه اندازی کنیم.

بانک آینده

مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با اشاره به آخرین وضعیت صندوق‌های تماوند، خاطرنشان کرد: اولین کاری که کردیم بحث صندوق‌های با درآمد ثابت بود که لاین اصلی تامین است. پذیره‌نویسی صندوق نیلی دماوند انجام شد که یکی از صندوق‌های خوب از نوع ETF با تقسیم سود است.


بیشتر بخوانید: رشد جالب توجه درآمدهای تامین سرمایه دماوند


فدایی یادآور شد: در حوزه صندوق‌های سهامی هم صندوق اوج دماوند با اصلاح پرتفوی و بهبود شرایط بازار توانست جزو 10 صندوق خوب بازار باشد.

وی ادامه داد: صندوق گنبد مینای دماوند را هم داشتیم که صندوق مختلط بود؛ صندوق‌های مختلط در سال‌های اخیر موفق نبودند که این صندوق مختلط را تبدیل به صندوق بخشی کردیم که با نماد پتروما با نماد شرکت‌های پتروشیمی هم‌گروه است که امیدواریم بتوانیم یک پرتفوی خوب داشته باشیم.

فدایی درمورد صندوق جسورانه ارغوان هم توضیح داد: پذیره نویسی این صندوق انجام و مجوز آن هم صادر شد. در صندوق بازارگردانی لاجرودی دماوند هم در ماه‌های اخیر نمادهای بسیاری خوبی اضافه شد؛ از جمله نماد وکغدیر که بازارگردان آن ما بودیم. ان‌شاالله بازارگردان نماد شهر هم در این صندوق خواهیم بود.

وی یادآور شد: برنامه داریم که یک صندوق تضمین اصل سرمایه هم در هفته‌های آتی پذیره نویسی کنیم که استراتژی این صندوق این است که زیانی به خریداران متحمل نشود و بتوانیم بخشی از شاخص را هم (تِرَک) بکنیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 5 =

پراپ تریدینگ

کمان