شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 6521

تراکتور وارد بورس می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در یک گفت‌وگویی مدعی شد است که بخشی از سهام این باشگاه در سال آینده وارد بورس می‌شود. مالک این باشگاه در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص وارد شدن سهام این باشگاه به بورس گفت: ما در سال آینده تراکتور را

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در یک گفت‌وگویی مدعی شد است که بخشی از سهام این باشگاه در سال آینده وارد بورس می‌شود.

مالک این باشگاه در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص وارد شدن سهام این باشگاه به بورس گفت: ما در سال آینده تراکتور را وارد بورس خواهیم کرد تا هواداران پرشور این تیم نیز در سهام تیمشان مشارکت کنند.

تیم فوتبال تراکتور فصل گذشته تحت مالکیت سپاه پاسداران قرار داشت اما پیش از آغاز فصل گذشته به بخش خصوصی واگذار شد و در نهایت محمدرضا زنوزی مالکیت این باشگاه پرهوادار را در اختیار گرفت.

شنیده می‌شود مسئولان این باشگاه از چند وقت تلاش‌ها و تحقیقات خود را برای عرضه سهام این باشگاه در بازار سرمایه مورد تحقیق و بررسی قرار دادند.

گفتنی است باشگاه تراکتور در سال 1349 تحت مالکیت کارخانه تراکتورسازی تبریز فعالیت حرفه‌ای خود را در فوتبال ایران آغاز کرد و در حال حاضر نیز یکی از تیم‌های پرطرفدار این به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید؛
بورس هفته را پرقدرت آغاز کرد / بازگشت مجدد نمادهای شاخص‌ساز به مدار صعود
معاملات بورس دو زمانه می‌شود / ایجاد سامانه معاملاتی جدید با مشاوران خارجی
افزایش ۲۲۰۰ تومانی نرخ ارز در این هفته/ روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان