شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 51652

ترافیک سنگین در جاده ها با وجود بارش های سنگین

ترافیک سنگین در جاده ها با وجود بارش های سنگین
احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و خسارات به سازه‌های موقت در استان‌های شمال و غرب کشور وجود دارد، هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

به گزارش شهر بورس به نقل از سازمان هواشناسی، بارش‌ها فردا به نواحی جنوبی‌تر کشور کشیده می‌شود و این در حالی است که ترافیک سنگین در جاده ها همچنان ادامه دارد.

سازمان هواشناسی برای مناطقی از نوار غربی، نوار شمالی و استان های واقع در مرکز و جنوب کشور رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان هواشناسی، بارش‌ها تا شنبه در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد و احتمال آب گرفتگی معابر عمومی در استان‌های شمال و غرب کشور وجود دارد.

امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی (استان مرکزی، همدان، اصفهان و قم) و دامنه های جنوبی البرز (تهران، قزوین، البرز و زنجان) و سواحل دریای خزر بارش باران با وزش باد شدید رخ خواهد داد.

احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و خسارات به سازه‌های موقت در استان‌های شمال و غرب کشور وجود دارد.


بیشتر بخوانید:یارانه نان به چه کسانی پرداخت می شود؟


امروز و فردا وزش باد با انتقال گرد و خاک از عراق نواحی غرب و جنوب غرب کشور محتمل است و ممکن است به نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز هم کشیده شود. دریای خزر و آب‌های جنوبی کشور در ۲ روز آینده مواج است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل  بدون تغییر را نشان می‌دهد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های هزارچم و ولی آباد گزارش کرده است.

همچنین بر اساس این خبر تردد در جاده‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

بر اساس گزارش مرکز راه‌ها، هیچ‌گونه بارندگی در جاده‌های شمالی گزارش نشده است.

هم‌کنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل بدون تغییر را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴تا ۵ انجام پذیرفته است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان