شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 8300

تداوم رشد قیمت سکه تمام بهار آزادی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز (۲۴ شهریور) بازار سکه و طلا تحت تاثیر افزایش قیمت ارز در بازارهای غیررسمی، همچنان شاهد افزایش قیمت است. بر این اساس سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز به بهای ۱۳ میلیون تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، امروز (۲۴ شهریور) بازار سکه و طلا تحت تاثیر افزایش قیمت ارز در بازارهای غیررسمی، همچنان شاهد افزایش قیمت است.

بر این اساس سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز به بهای ۱۳ میلیون تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت ۱۵۰ هزار تومان روبرو شد و به ارزش ۱۲ میلیون تومان بفروش رسید.

همچنین نیم سکه به بهای ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

براساس گزارش ایرنا، علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸عیار نیز با ثبت رکوردی جدید به ارزش یک میلیون و ۲۱۳ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش قیمت حدود ۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ارزش پنج میلیون و ۲۵۸ هزار تومان را ثبت کرد.

قیمت انس جهانی طلا امروز به مانند روزهای گذشته تغییر چندانی نداشت و در قیمت یک هزار و ۹۴۳ دلار معامله شد.

بیشتر بخوانید؛
خط و نشان برای حقوقی‌ها/ بورس تغییر وضعیت می‌دهد
زمان بازگشایی «خودرو» و «شستا» مشخص نیست
اولین جزئیات از جلسه بورسی دولت و مجلس

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان