تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۰
کد خبر : 130143

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

تحلیل تکنیکال کچاد

تحلیل تکنیکال کچاد
تحلیل تکنیکال کچاد در آخرین بروزرسانی 22 خرداد ماه 1403، در ادامه تحلیل روزانه نمادهای بورسی مورد بررسی قرار گرفت.

آژانس خبری تحلیلی شهر بورس با همکاری تحلیل‌گران بازار سرمایه، اقدام به بررسی تحلیل تکنیکال کچاد کرده است.

یادآور می‌شود؛ تحلیل تکنیکال این نماد سیگنال خرید و فروش نبوده و صرفاً برای اطلاع مخاطبان از وضعیت این نماد صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال جم پیلن


تحلیل تکنیکال کچاد | 22 خرداد ماه 1403

نماد شرکت چادرملو (کچاد) پس از افتی که اخیرا پشت سر گذاشته به محدوده جذاب 370 تومانی نزدیک شده است و در حال حاضر در این محدوده حمایتی با افزایش تقاضا می تواند تا نخستین محدوده مقاومتی که محدوده 430 تومانی است رشد داشته باشد که در صورت عبور از این مقاومت، محدوده 460 تومانی یک محدوده مقاومتی مهم برای سهم محسوب می شود.

خبر مرتبط
تحلیل تکنیکال وتجارت
تحلیل تکنیکال وتجارت

تحلیل تکنیکال وتجارت از گروه بانکی در آخرین بروزرسانی 28 خرداد 1403، در ادامه تحلیل روزانه نمادهای بورسی مورد بررسی قرار گرفت.

در صورت افت سهم نیز محدوده های فعلی تا 365 تومان می تواند به عنوان ناحیه حمایتی عمل کند ولی در صورت از دست رفتن این ناحیه حمایتی می توان انتظار بازگشت قیمتی را از حوالی 340 تومان داشت.

image 2024 06 10 13 21 02


تحلیل تکنیکال کچاد | 29 اردیبهشت ماه 1403

نماد کچاد در یک سال گذشته با روند نزولی همراه بوده و حدود 30 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

در تحلیل تکنیکال کچاد، در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از تضعیف یا اتمام این روند نزولی در نمودار قیمت این نماد مشاهده نمی‌شود.

با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته، مناطق حمایتی کلیدی در این مسیر، 390 و 410 تومان هستند که می توانند مانع از افت بیشتر قیمت شوند.

در مقابل، سطوح 450 و 475 تومان به عنوان مقاومت‌های قیمتی پیش روی کچاد قرار دارند.

تحلیل تکنیکال کچاد

جهت مشاهده تحلیل تکنیکال نمادهای بورس به صفحه مربوطه مراجعه و همچنین جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

تحلیل تکنیکال کچاد

نماد “کچاد” متعلق به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ آهن در ایران است. این شرکت با بهره‌برداری از معادن غنی سنگ آهن و تولید محصولات متنوع، نقش کلیدی در صنعت معدن ایران ایفا می‌کند. در این صفحه به تحلیل تکنیکال کچاد پرداخته‌ایم که می‌تواند به سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های بهتر کمک کند.

تحلیل بنیادی نماد کچاد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال 1371 تأسیس و به بهره‌برداری رسید. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ آهن و فولاد در ایران است و در زمینه استخراج، فرآوری و تولید محصولات معدنی فعالیت می‌کند. محصولات اصلی شرکت شامل کنسانتره سنگ آهن، کنسانتره آپاتیت، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولاد است.

کچاد دارای 324 میلیارد سهم و سهام شناور 16 درصدی است. نسبت P/E این نماد 5.5 است که نسبت به میانگین صنعت مناسب به نظر می‌رسد. سود هر سهم (EPS) شرکت 781 ریال است و درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی گذشته به 40,984 میلیارد تومان رسید که نشان‌دهنده عملکرد مالی مطلوب شرکت است. پیش‌بینی می‌شود درآمد عملیاتی شرکت در پایان سال مالی 1402 به مبلغ 51,884 میلیارد تومان برسد.

سهامداران اصلی این شرکت شامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات است. بانک سپه نیز به‌صورت تلفیقی بیش از 42 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد.

محصولات اصلی کچاد شامل کنسانتره سنگ‌آهن، کنسانتره آپاتیت، سنگ‌آهن دانه‌بندی، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولاد است. شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و آهن و فولاد ارفع از مشتریان عمده داخلی این شرکت هستند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ