صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 52055

تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی + تصاویر

تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی + تصاویر
صبح امروز سهامداران بانک دی در مقابل ساختمان بانک مرکزی دست به تجمع زدند.

به گزارش شهر بورس، سهام شرکت بانک دی با نماد «دی» از پاییز 1400 به حالت ممنوع – متوقف درآمده است و در این راستا، امروز تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی اتفاق افتاد.

تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی در حالی اتفاق افتاد که سهامداران بارها اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده بودند.


بیشتر بخوانید: درگیری شدید در مجمع بانک دی


میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران درباره وضعیت نماد دی می گوید: برای توقف نماد بانک دی دو موضوع اصلی وجود دارد؛ اول زیان‌ده بودن بانک است. این بانک در بازار دوم فرابورس پذیرش شده اما به دلیل زیان‌دهی شرایط پذیرش را از دست داده و در فرصت هیات پذیرش هم نتوانست شرایط را احراز کند. سپس سازمان بورس فرصت جدید تا پایان سال 1400 برای احراز شرایط به این بانک داد که البته مشروط به توقف نماد بود تا در این فرصت بانک بتواند زیان انباشته را از بین ببرد با این همه همچنان بانک دی بر اساس آخرین صورت مالی شرایط حضور در بازار دوم را ندارد.

وی ادامه می دهد: موضوع دوم نیز مربوط به تصمیم بانک مرکزی درخصوص صورت‌های مالی این بانک است. در این رابطه طی روزهای گذشته جلساتی را با مدیرعامل بانک دی برگزار کردیم. سازمان بورس هم همزمان در حال تصمیم‌گیری است، اینکه صورت مالی این بانک از ماده 141 خارج می‌شود یا خیر باید توسط بانک مرکزی تعیین تکلیف شود. تقریبا تصمیم‌سازی در بانک مرکزی انجام شده و از بانک دی برنامه خروج از ماده 141 را دریافت کردند، بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود سازمان بورس طی یک الی دو هفته آینده تصمیم نهایی را اعلام و به فرابورس ابلاغ کند.

تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی + تصاویر تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی + تصاویر تجمع سهامداران بانک دی مقابل بانک مرکزی + تصاویر

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان