شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 61681

تجربه 17 میلیونی سکه در بازار

تجربه 17 میلیونی سکه در بازار
رشد عجیب سکه در یکی، دو روز اخیر باعث تعجب مردم شده، این در حالی است که در این قیمت اکثر سرمایه گذاران این بازار به دنبال سیو سود هم هستند.

به گزارش شهر بورس، بازار سکه امامی هرگز نوسان در کانال 17 میلیون تومانی را تجربه نکرده است و رسیدن به این سقف قیمتی موجب شده بخشی از معامله‌گران تصمیم بگیرند در صورت تغییر روند دلار، به سرعت در موقعیت سودگیری قرار بگیرند.بنابراین بازار سکه قیمت 17 میلیونی سکه در بازار را تا به امروز تجربه نکرده است.


بیشتر بخوانید:رکورد بازار سکه و طلا اما همچنان عدم تقاضا در بازار


بر اساس گزارش اکوایران، در صورتی که در روز جاری دلار به سوی محدوده 35 هزار و 200 تومان عقب‌نشینی کند، احتمال دارد که بخشی از سکه‌بازان با قدرت در موقعیت فروش قرار بگیرند و بخشی از دارایی خود را بالای کانال 17 میلیون تومان به فروش برسانند.

در این میان تحلیلگران فنی باور دارند تا زمانی که فلز گرانبهای داخلی بالای محدوده 16 میلیون و 800 هزار تومان قرار دارد، سمت و سوی انتظارات افزایشی به صورت معنادار عوض نخواهد شد.

در مقابل، به نظر می‌رسد برای اینکه خریداران بیشتری به بازار وارد شوند، نیاز است که فلز گرانبهای داخلی بالای مرز 17 میلیون تومانی تثبیت شود و سکه به سوی شکست محدوده 17 میلیون و 300 هزار تومان حرکت کند.

یکی از مهمترین عواملی که شانس سکه برای ادامه مسیر افزایشی را کمرنگ می‌کند، میزان حباب این فلز گرانبهاست که که تا آستانه مرز 16 درصدی بالا رفته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان