شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
کد خبر : 55314

در میزگرد تخصصی شهر بورس مطرح شد؛

تاکید مدیرعامل غاذر بر لزوم نظارت بربازارگردان ها

تاکید مدیرعامل غاذر بر لزوم نظارت بربازارگردان ها
خلیل قلی پور مدیرعامل غاذر در میزگرد تخصصی شهر بورس بر لزوم نظارت مدیران شرکت‌ها بر رفتار و معاملات بازارگردان‌ها تاکید کرد.

خلیل قلی پور مدیرعامل غاذر در میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه که توسط شهر بورس برگزار شد، اظهار داشت: در منطقه آذربایجان، بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبان کارخانه‌ها با سرمایه گذاری در بورس مخالف هستند. آنها علاقه‌ای به ورود شرکت‌های‌شان به بازار سرمایه ندارند.

وی با اشاره به روند نماد غاذر، خاطرنشان کرد: ایجاد حباب مثبت و منفی در نماد، به متضرر شدن سهامدار می‌انجامد. ما تلاش می‌کنیم سرمایه‌های مردم را توسعه داده و شرکت را بزرگ‌تر کنیم.


بیشتر بخوانید: رشد اصلی بورس از آبان ماه شروع می شود


مدیرعامل غاذر با اشاره به مشکلات بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: در صورتی که سازمان بتواند درمورد مسائلی مانند قیمت گذاری دستوری دستورالعمل‌های خوبی را به اجرا دربیاورد، می‌تواند رشد بازار سرمایه و تشویق مردم به حضور در بورس را رقم بزند.

قلی پور درمورد نقش بازارگردان‌ها در بازار سرمایه، گفت: اگر نظارت مناسبی بر روی بازارگردان وجود داشته باشد، او نمی‌تواند یک نماد را صف فروش کند. ما در نماد غاذر بازارگردان داریم و این مدیران شرکت‌ها هستند که باید آنها را کنترل کنند.

وی گفت: ما به بازارگردان نماد غاذر اجازه نمی‌دهیم که به جز صف فروش در ناحیه قیمتی دیگری خرید کند و در صف خرید سهام خود را بفروشد. وظیفه بازارگردان مشخص است.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − 1 =

پراپ تریدینگ

کمان