تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 115594

تاپکیش به مجمع می رود

تاپکیش به مجمع می رود
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) در نظر دارد مجمع عمومی فوق العاده این شرکت را در روز چهارشنبه 9 اسفند ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1402/12/09 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خيابان تابان غربی، پلاک 13، طبقه همکف برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات این جلسه:

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت

تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس


بیشتر بخوانید:انتشار اوراق توسط فارس


سهامداران محترم می توانند برگه ورود به جلسه مجمع را با در دست داشتن اصل مدارک شناسايی معتبر (کارت ملي و شناسنامه) برای اشخاص حقيقی و قائم مقام قانونی شخص حقيقی، اصل وکالت‌نامه رسمی برای وکلای سهامداران و اصل معرفی نامه معتبر جهت نمايندگان اشخاص حقوقی از ساعت 9 الی 10 صبح روز مجمع در آدرس مذکور دريافت نمايند. ارائه اصل کارت ملی برای تمام مراجعين از جمله وکلای سهامداران و نماينده يا نمايندگان حقيقی اشخاص حقوقی الزامی می باشد. ضمنا معرفی نامه اشخاص حقوقی بايد با امضای صاحبان امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت باشد (درج شناسه ملی و شماره ثبت شرکت و شماره ملی نماينده در معرفی نامه الزامی می باشد). همچنين سهامداران محترم می توانند به صورت آنلاين از طريق پايگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی www.kpec-co.com مجمع را مشاهده و پيگيری نمايند.

تاپکیش به مجمع می رود

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان