شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 78942

تاریخ واریز سود سهام عدالت مشخص شد؟

تاریخ واریز سود سهام عدالت مشخص شد؟
مدیر شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد جاماندگان پس از تکمیل اطلاعات خود سود سهام عدالت را دریافت می کنند اما آیا تاریخ واریز آن مشخص است؟

‌به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، اسفند 1401 سود سهام عدالت سال 1400 به حساب سهامداران واریز شد. اما آنگونه که مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه خبر داده ۱۵۰ هزار سهامدار نتوانستند سود مرحله دوم را دریافت کنند.

دلایلی از جمله شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، حساب راکد، حساب مشترک (دو امضا)، حساب ارزی و بلندمدت از مهم‌ترین دلایلی است که سود به حساب این تعداد از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

اکنون این مقام مسئول اعلام کرده که دارندگان سهام عدالت که سود مرحله دوم را دریافت نکرده‌اند باید به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) مراجعه و یا شماره شبای معتبر خود را در سایت sahamedalat.ir وارد کنند. پس از این مرحله است که سود سهام عدالت به حساب این 150 هزار نفر واریز می‌شود.


زمان پرداخت سود 8 شرکت بورسی اعلام شد + جدول


اما این مقام مسئول درباره تاریخ واریز سود سهام عدالت هیچ اطلاعی نداده و مشخص نکرده که بعد از اصلاح اطلاعات حساب، سود واریزی چه تاریخی به حساب دارندگان سهام واریز می‌شود.

سود سهام عدالت مرحله دوم، اسفند ماه سال گذشته به حساب سهامداران واریز شد. سود سهام عدالت دارندگان سهام یک میلیونی حدود یک میلیون و سود برگه‌های 532 هزار تومانی هم حدود 500 هزار تومان بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 2 =

پراپ تریدینگ

کمان