شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 73174

تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تغییر کرد

تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تغییر کرد
تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تغییر یافت و طبق اعلام این شرکت خودروسازی، قرعه‌کشی در ساعت ۱۴ یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر  در ساعت ۱۴ یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

تاریخ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تغییر کرد

پیش از این اعلام شده بود که قرعه‌کشی طرح‌های پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه‌شنبه مورخه ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این طرح پیش فروش ایران خودرو، چهار خودرو پژو پارس، سورن پلاس، رانا پلاس و وانت آریسان عرضه شد که موعد تحویل آن‌ها همگی سال 1402 اعلام شده بود.


بیشتربخوانید: قیمت خودرو امروز 17 بهمن 1401


شرایط پیش فروش ایران خودرو

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) ممنوع و ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی است. انتقال امتیاز ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.سن متقاضی بالای ۱۸ سال باشد.شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند. امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

فرشته فتحی یکشنبه , 23 بهمن 1401 - 8:04

من همه امیدم به این طرح پیش فروش بود ماشینمو فروختم به هوای اینکه بتونم ثبت نام کنم
اما نتونستم
حسابمم وکالتی هس و پول هم تو حسابمه چرا تایید نشد نمیدونم

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان