تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر : 126958

بیست و چهارمین دوره رویداد Seamless Middle East

بیست و چهارمین دوره رویداد Seamless Middle East
رویداد Seamless یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فین‌تک است که هر سال در اروپا، آفریقا، آسیا و به‌خصوص در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر بورس، رویداد Seamless یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فین‌تک است که هر سال در اروپا، آفریقا، آسیا و به‌خصوص در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود. هدفSeamless Middle East  گردهم‌آوردن کسب‌وکارهای فین‌تکی و شبکه‌سازی و رونمایی از محصولات نوآور به منظور ارتقا فناوری‌های پرداخت الکترونیک و بانکداری در منطقه است. بیست و چهارمین دوره رویداد Seamless Middle East امسال از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه با شرکت فناوران صنایع بانکداری و ارائه‌دهندگان راهکارهای پرداخت الکترونیک، خرده‌فروشی، لجستیک و بازاریابی دیجیتال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. در این دوره از رویداد، ۸۰۰ شرکت و ۵۰۰ سخنران و پنلیست حضور خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در این دوره بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده از سراسر دنیا در این رویداد حضور به‌هم رسانند.

از مهم‌ترین مزایای این رویداد برای کسب‌وکار‌ها می‌توان به دیدار مشتریان، بررسی رقبا، معرفی ترندهای فین‌تک و پیدا کردن شرکای تجاری جدید اشاره کرد.

شرکت «توسعه‌فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» یکی از شرکت‌های فعال صنعت پرداخت و بانکی کشور است که امسال برای پنجمین بار در Seamless Middle East در غرفه  H6-F20 حضور خواهد داشت. هدف از حضور در این رویداد علاوه ‌بر معرفی محصولات و راهکارهای جدید و تعامل با مشتریان، انعقاد قراردادهای فروش و صادرات محصولات پرداخت الکترونیک به بازارهای خارج از ایران است.

توسن‌تکنو به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولید پایانه‌های پرداخت الکترونیک کشور و همچنین به دلیل حضور در حوزه‌های مختلفی مانند پرداخت الکترونیکی، راهکارها و ماشین‌های بانکی، هوش مصنوعی، جمع‌آوری داده و مدیریت انبارداری، مشاوره در حوزه پرداخت مالیات و بسیاری حوزه‌های مرتبط دیگر، یکی از شرکت‌کنندگان مهم این رویداد است.

درباره شرکت توسن‌تکنو

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در فرابورس، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

ارتباط با رسانه

در صورت داشتن هرگونه سوال لطفا تماس بگیرید.

هستی سیف

کارشناس ارتباط با رسانه

[email protected]

09024198781

02142061138

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان