تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
کد خبر : 101634

بکهنوج در بازپرداخت تسهیلات بانکی ناتوان ماند

بکهنوج در بازپرداخت تسهیلات بانکی ناتوان ماند
شرکت توليد برق ماه تاب کهنوج (بکهنوج) نتوانست تسهیلاتی که از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است را در موعد مقرر پرداخت کند.

به گزارش شهر بورس, شرکت توليد برق ماه تاب کهنوج (بکهنوج) با افشای اطلاعات گروه ب در خصوص اظهارنامه قضائی ارسالی از سوی بانک صنعت و معدن اعلام کرد:

بانک صنعت و معدن طی اظهار نامه قضائی که برای این شرکت ارسال نموده در خصوص اقساط معوق شده تسهیلات ارزی دریافتی از آن بانک به شرح زیر مطالبی را بیان نموده است: “. . . لذا به آن شرکت اخطار می گردد حداکثر ظرف مدت 10 روز از تاریخ ابلاغ این اظهارنامه نسبت به تعیین تکلیف مطالبات بانک اقدام فرمایید در غیر این صورت این بانک ناچار خواهد بود تا اقدامات قانونی علیه آن شرکت را با ارجاع پرونده به وکلای دادگستری و صدور اجراییه نسبت به قراردادهای فی مابین آغاز و با بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی و قراردادی از جمله ماده 13 قرارداد مراتب را از طریق مراجع قانونی و قضائی پیگیری نماید . . .” در این خصوص لازم به توضیح است که شرکت جهت حل مشکل عدم توانایی بازپرداخت اقساط تسهیلات ارزی، در حال پیگیری امر در مراجع مختلف می باشد. این پیگیری ها عمدتا مشتمل بر اقدامات انجام شده در سطح دولت و وزارت نیرو و دستگاه های اجرایی مربوطه از یک سو و پیگیری حقوقی از مجاری مقتضی نظیر دیوان عدالت اداری از دیگر سو بوده و ضمنا شرکت آمادگی دارد در صورتی که بانک اقدامات حقوقی/ثبتی را علیه شرکت آغاز کند، نسبت به انجام اقدامات حقوقی/قضائی متناسب اقدام نماید.


بیشتر بخوانید:هیئت مدیره جدید حتاید معرفی شد


بکهنوج در بازپرداخت تسهیلات بانکی ناتوان ماند

خبر مرتبط
سفانو در یک قدمی افزایش سرمایه
سفانو در یک قدمی افزایش سرمایه

شرکت سیمان فارس نو (سفانو) پیشنهاد افزایش سرمایه 220 درصدی شرکت را به مجمع ارائه داد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان