شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 45469
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بورس 26 آبان چه می شود بسته هستند

یادداشت/

بورس 26 آبان چه می شود

بورس 26 آبان چه می شود

حسین مرید سادات، کارشناس بازار سرمایه طی یادداشتی به بررسی شرایط بورس پرداخت و شرایط بازار در روزهای آینده را نیز پیش‌بینی کرد.

حسین مرید سادات، کارشناس بازار سرمایه در یادداشتی که در اختیار شهر بورس قرار داده، به بررسی روند بازار پرداخته و همچنین وضعیت بورس 26 آبان را پیش‌بینی کرده است. این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

بازار سرمایه در هفته‌ای که کماکان یک روز معاملاتی دیگر را پیش رو دارد اما تا این جای کار با اصلاح شاخص کار خود را پیش برده است و به اصطلاح در حال تکمیل پولبک خود به سمت ترند نزولی گذشته خود قرار دارد.

این اصلاح به طبع بر روی کلیت بازار اثر منفی گذاشته و بسیاری از سهم‌ها هم با اصلاح شاخص وارد فاز اصلاحی شده‌اند.

اصلاح این هفته بازار سرمایه تا روز چهارشنبه هفته گذشته کمی غیر قابل پیش‌بینی بود و اهالی بازار انتظار بازاری متعادل‌تر را داشتند ولی با توجه به اخبار منتشرشده در پایان هفته گذشته، این رویه قابل پیش‌بینی بود.

بیشتر بخوانید:
ناظر بازار درباره عدم شفافیت در بازگشایی‌ها توضیح دهد

بازار از روز شنبه فاز اصلاحی به خود گرفت و تعادلی در آن مشاهده نمی‌شد. در روز یکشنبه، بورس روز مثبت را پشت سر گذاشت که ما توصیه به معامله و خرید و فروش به دور از هیجان را به سهامداران داشتیم.

با توجه به شرایط بازار که ثباتی در آن وجود نداشت و شاخص حمایت یک میلیون و 450 هزار واحد را از دست داده و نتوانسته بود خود را بالای این عدد تثبیت کند، روز دوشنبه با تابلوی منفی مواجه شدیم.

این شرایط برای بازار سرمایه دور از انتظار نبود و به طبع با منفی‌ها و صف‌های فروش روز دوشنبه در برخی از نمادها پیش‌بینی می‌شد برای اوایل روز کاری سه‌شنبه بازاری منفی داشته باشیم و از اواسط معاملات روز سه‌شنبه بازار به سمت متعادل شدن  و جمع شدن صفوف و رنج مثبت کشیدن در سهم‌ها را شاهد باشیم. این پیش‌بینی تا حدی درست بود و بازار کمی در روز سه‌شنبه به تعادل رسید.

اگر اخبار و شرایط حاکم بر بازار سرمایه که اتفاقاتی غیر قابل منتظره هستند را در نظر نگیریم، پیش‌بینی ما برای روز بورس 26 آبان و هفته آینده بازاری متعادل است که امیدواریم سهامداران به دور از هیجان فعالیت خودشان را در این مارکت ادامه بدهند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان